زیبایی در سال 2017: صورت های بدون آرایش

خوشبختانه در سال ۲۰۱۷ محصولات متنوعی به بازار آمده. با هم به برخی از ترندهای زیبایی امسال می پردازیم. اگر دوست ندارید از دنیای مد و زیبایی عقب بیفتید این مطلب را از دست ندهید!

زیبایی در سال 2017: صورت های بدون آرایش

استفاده از چندین محصول با تنها یک محصول

استفاده از محصولات چندکاره متداول شده. حالا همه به دنبال چنین محصولاتی هستند. چون برای استفاده از آن ها زمان کمتری صرف می کنیم و نیاز نیست برای خرید اجناس مختلف هزینه کنیم. این محصولات فرمول های جادویی دارند، شبیه رژ لب هستند و می توانید مستقیما به پوست بزنید و یا در ظرف های کوچکی به فروش می رسند و با استفاده از انگشت مقداری از آن را بر می دارید. از این محصولات به زیر چشم، گونه و لب هایتان بزنید.

ترندهای زیبایی

موهای سشوار کشیده

فکر کنم همه ی شما هم از وجود چنین ترندهای زیبایی حسابی خوشحال باشید. خدا می داند برای داشتن موهایی اتو کشیده چقدر وقت صرف می کردیم. حالا مدل موها طوری شده که می توانید بدون هیچ دردسری سشوار بکشید و حالتی طبیعی داشته باشید. برای مدل دادن به آن ها به میزان کمی از محصولات زیبایی نیاز دارید.

ترندهای زیبایی

ماساژ صورت

این ترند قرار نیست فعلا از مد بیفتد. این کار نه تنها استرس شما را کاهش می دهد بلکه فرصتی بوجود می آورد که در فصل زمستان روی پوست های خشکمان کمی روغن بمالیم. ولی چطور صورتم را ماساژ دهم؟

بعد از پاک کردن صورت از لوازم آرایش روغن صورت مورد علاقه تان را بزنید. با حرکات دایره ای روی گلو و ناحیه ی فک، لپ ها و پیشانی را ماساژ دهید. برای از بین بردن اثر تمام اخم ها و خنده پوست را به سمت بالا و بیرون بکشید. برای از بین بردن چروک های پیشانی انگشت هایتان را به شکل زیگزاگ های افقی حرکت دهید. به آرامی ناحیه ی چشم ها را ماساژ دهید.

ترندهای زیبایی

بدون آرایش

برخی از سلبریتی ها تمام کک و مک ها و نقص های صورتشان را جشن گرفته اند و آرایش نمی کنند. به احتمال زیاد قرار است از این به بعد صورت های بدون آرایش بیشتری ببنیم. این نوع ترندهای زیبایی بسیار الهام بخش هستند.

اگر از لوازم آرایش استفاده نمی کنید باید از پوستتان مراقبت کنید. در روزهای سرد زمستانی از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. ضد آفتاب های SPF دار را فراموش نکنید. امواج فرابنفش در فصل زمستان هم دست از سر ما بر نمی دارند.

ترندهای زیبایی

ابروهای طبیعی

در سال ۲۰۱۶ ابروها از اوج نازکی به کلفت ترین حالت ممکن رسیدند. قرار است ابروهای طبیعی، دست نخورده، پهن و نامرتب یکی از ترندهای زیبایی سال ۲۰۱۷ باشد. البته این خبر خوبی برای ما است. لازم نیست برای آن وقت زیادی بگذارید. به جای پر کردن آن با مداد و یا استفاده از ژل برای مرتب نشان دادن ابرو از موچین استفاده کنید. حالت طبیعی آن را حفظ کنید.

لایه برداری روزانه

منظور از لایه برداری استفاده از محصولات اسکراب قوی که خیلی از ما به آن عادت داریم نیست! به جای اینکه هفته ای یکبار لایه برداری انجام دهید پیشنهاد می شود با پدی که مرطوب شده به آرامی اینکار را انجام دهید. این پد ها به پوست های خشک و پوست پوست شده کمک می کند و باعث می شود که پوست شما سلول های جدیدی تولید کند. به علاوه رنگ پوست شما روشن تر می شود.

بسیار ساده است. پس از شستن صورت و پیش از استفاده از کرم مرطوب کننده این پد را به صورت بزنید. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی لاکتیک اسید، گلیکولیک اسید و ویتامین هستند.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *