خانه بازی اخبار CODE VEIN بر روی‌ «کنسول‌های خانگی اصلی» عرضه خواهد شد و بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود

CODE VEIN بر روی‌ «کنسول‌های خانگی اصلی» عرضه خواهد شد و بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود

0

چندی پیش، «باندای نامکو» در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژاپن از بازی جدید نقش آفرینی-ژاپنی(JRPG) خود با نام Code Vein رونمایی کرد اما از هیچ پلتفرمی سخن نگفت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers شعبه‌ی آمریکای «نامکو» اطلاعاتی در مورد پلتفرم‌های مقصد داده است.

این اعلانات اشاره می‌کنند به این که بازی برای «کنسول‌های خانگی اصلی» عرضه خواهد شد. در مورد دنیای بازی نیز اعلام شده است که این عنوان «یک دنیای بسیار بزرگ به هم متصل» خواهد داشت.

ما همچنین از بیانیه‌‌ی رئیس بخش بازاریابی شعبه‌ی آمریکا‌ی «باندای نامکو» آقای «اریک هارتنس»(Eric Hartness) فهمیدیم که بازی بسیار «چالش برنگیز» خواهد بود و داستانی‌ «هوشمندانه و جذاب» خواهد داشت.

او در بیانیه‌ی خود چنین گفت:

“Code Vein یک بازی خونین با جلوه‌های بصری انیمه‌مانند سوم شخص خواهد بود که در ژانر نقش آفرینی(RPG) قرار می‌گیرد. تیم با استعداد ما در استودیو «باندای نامکو» در حال ساخت یک عنوان چالش‌برانگیز در کنار داستانی گیرا و جذاب هستند تا بازیکنان را بیشتر در دنیای Code Vein غرق کنند.”

در حال حاضر سازنده در نظر دارد Code Vein را برای عرضه در سال 2018 آماده کند. باید دید آیا بازی برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود یا خیر.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *