استودیو Plarium از توسعه دهندگان بازی‌های استراتژیک مانند Vikings: War of Clans و Throne: Kingdom at War برای گوشی‌های موبایل می‌باشد که امروز در هات اپ نیوز به معرفی بازی Terminator Genisyss از این استودیو می‌پردازیم.

قبل از معرفی بازی بد نیست کمی در مورد پیشرفت بازی‌ها موبایلی صحبت کنیم. چند سالی است که با پیشرفت دانش، امکانات و توجه بیشتر به جزییات و به لطف رایج شدن گوشی‌های موبایل، بازی‌های موبایل رفته‌رفته محبوب‌تر شدند و همگی کاربران آن، خود را گیمر تصور می‌کنند!

بازی Terminator Genisys

اما با وجود رواج و محبوبیت بازی‌های موبایلی، بعضی از بازی‌ها نمی‌توانند انتظارات یک گیمر را برآورده کنند ولی Plarium پا به این میدان گذاشته تا تمام کاربران را راضی نگه‌ دارد. به نظر شما موفق به این‌ کار شده است؟

بازی Terminator Genisys و جنگی بی‌پایان!

در بازی Terminator Genisys شما مشغول جنگی بزرگ و بی‌پایان میان بشر و ارتش ربات‌ها خواهید شد.

حتما با شخصیت Genisys و Skynet آشنا هستید. Genisys نابود شده و Skynet غیرفعال است اما جنگ در آینده هنوز تمامی ندارد.

استراتژی‌های بزرگ جنگی این بازی را دنبال کنید و در جنگ انسان و ماشین‌ها خودتان را به چالش بکشید و تا پیروزی در برابر دشمنانتان از بازی دست برندارید!

بازی Terminator Genisys

بازی Terminator Genisys با گیم‌پلی اعتیاد‌آور و اکشن در فضای سنگین جنگی، شانس تغییر آینده را به شما خواهد داد و حتی خواهید توانست در حالت مالتی‌پلیر بازی، به دوستانتان کمک کرده و از آن‌ها درخواست کمک کنید.

انتخاب جناح!

این بازی را می‌توانید از دو دیدگاه کاملا متفاوت از هم بازی کنید. دو جناح مختلف (فرمانده انسان‌ها و فرمانده ربات‌ها) با سازه و داستانی متفاوت! با این انتخاب تصمیم می‌گیرید که آخرین بازمانده‌ها را نجات دهید یا برای نابودی آنها توسط ماشین‌ها تلاش کنید.

بازی Terminator Genisys

جان کُنُر مفقود شده، هیچ اطلاعی از وضعیتش دردسترس نیست و مقاومت شکسته شده، حالا شما می‌توانید بعنوان یک انسان، با تلاش برای نوسازی ارتش بازمانده‌ها، به نسل بشر کمک کنید و یا به بشریت خیانت کرده و به ارتش ماشین‌ها و ربات‌ها بپیوندید!

بازی Terminator Genisys

اگر علاقه‌ دارید در نقش یک ربات بازی را ادامه دهید دو راه پیش رو دارید:

در حالت اول با غیرفعال شدن هسته اصلی Skynet، شما باید کارخانه‌ها را راه‌اندازی کنید و شماتیک جنگ را پیدا کرده تا بتوانید برای همیشه به نسل بشر خاتمه دهید.

اما راه دوم شما این است که با وجود شمایل ماشینیتان، برنامه‌ خود را دستکاری کنید تا بجای جنگ علیه انسان‌ها، با آن‌ها متحد شده و با ربات‌ها بجنگید.

بازی Terminator Genisys

در بازی Terminator Genisys شکست دادن دشمن یک انتخاب نیست و برای جان سالم بدر بردن مجبورید که دشمن را از پا بیاندازید. با مجهز کردن ارتشتان به نیروهای نظامی بی‌رحم، تانک‌های پیشرفته و اسلحه‌های ویرانگر، جنگ آینده را یک‌بار برای همیشه پایان دهید.

ویژگی‌های بازی

بد نیست بدانید که این بازی کاملا رایگان است اما برای استفاده از بعضی آیتم‌های داخل بازی، مجبور به خرید آن‌ها می‌باشید؛ اگر تمایلی به خرید این آیتم‌ها ندارید پیشنهاد ما غیر‌فعال کردن بخش in-game purchase از بخش تنظیمات دستگاه موبایلتان است.

بازی Terminator Genisys

در بازی Terminator Genisys می‌توانید کِلَن تشکیل دهید و یا در کلن‌های مختلف عضو شوید. شما این توانایی را دارید که به تنهایی و بدون داشتن هیچ کمکی وارد میدان جنگ شوید و یا به کلن‌های مختلف بروید و از آن‌ها برای جنگ‌هایی که پیش‌رو دارید کمک بگیرید.

بازی Terminator Genisys

شما با موفقیت در نبردهای مختلف، هدایا و تجهیزات پیشرفته دریافت خواهید کرد؛ پس سعی کنید همیشه برنده شوید تا بیشتر در بازی پیشرفت کنید.

گرافیک فوق‌العاده باعث ایجاد هیجان بی‌نظیر در بازی شده و لذت بیشتری از بازی برایتان به ارمغان می‌آورد. در آخر شما برای انجام این بازی حتما باید به اینترنت متصل شوید.

بازی Terminator Genisys

قابل توجه همراهان همیشگی هات اپ نیوز اسم بازی بطور کامل با عنوان Terminator Genisys: Future War در اپ‌ استور و پلی‌ استور قابل مشاهده می‌باشد.

جواب سوالی که در اول متن از شما پرسیده شد را فقط و فقط شما دوستان عزیزی که علاقه‌مند به بازی‌های موبایلی هستید می‌توانید پاسخ دهید.

پس با استفاده از لینک‌های زیر بازی Terminator Genisys را برای اندروید و iOS دانلود نمایید و نظر خودتان را درباره سوال مطرح شده با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *