خانه ورزش اخبار ورزش ایران ۶ افغانستان ۱ / نخستین شکست ساحلی بازان برابر تیم نخست آسیا

ایران ۶ افغانستان ۱ / نخستین شکست ساحلی بازان برابر تیم نخست آسیا

0

تیم های افغانستان و ایران ظهر امروز از گروه اول رقابت ها به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با ثبت نخستین شکست افغانستان و کسب دومین پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این رقابت ها به پایان رسید.

برای ایران فرید بلوکباشی (۳گل)، سیدعلی ناظم، مسلم مسیگر و حسن عبدالهی هر کدام یک گل به ثمر رساندند. تک گل افغانستان را نیز رئوف قادری به ثمر رسانده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در گروه اول رقابت ها با تیم های مالزی، ایران، چین و بحرین هم گروه است. ساحلی بازان افغانستان تا کنون دو پیروزی در مقابل تیم های مالزی و چین و یک شکست برابر ایران به دست آورده است.

ایران که روز گذشته نیز ۱۴ بر ۰ از سد مالزی میزبان گذشته بود، دومین پیروزی اش را امروز در مقابل افغانستان کسب کرده است. در این گروه تیم های  ایران ، بحرین و افغانستان به ترتیب و با ۶ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند. البته افغانستان نسبت به دو حریف دیگر یک بازی بیشتر انجام داده است.

در دیگر دیدار این گروه، امروز  تیم فوتبال بحرین در دیداری نزدیک ۶ بر ۵ در مقابل میزبان مسابقات به برتری رسید. آخرین مسابقه تیم ساحلی افغانستان در مرحله گروهی این رقابت ها فردا در مقابل تیم بحرین برگزار خواهد شد.

افغانستان برای صعود به دور بعدی مسابقات نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز فردا مقابل بحرین

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *