همانطور که می‌دانید، Ubisoft تصمیم گرفت این‌بار از سالانه عرضه کردن Assassin’s Creed دست بردارد و بنظر می‌آید که این یکسال اضافه به آن‌ها فرصت داده است تا بازی را با کیفیت بالا عرضه کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wcctech، در شماره‌ی ماه سپتامبر PC Gamer، کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins،  “ژین گیسدن”(Jean Guesdon) که با “اشرف اسماعیل” این موقیت را شریک است توضیح داد که این یکسال اضافه تا چه حد اهمیت داشت.

زمانی که ساخت بازی را سه سال و نیم پیش شروع کردیم ما می‌خواستیم بازی‌مان کامل باشد بنابراین این دلیلی شد تا یک کشور کامل را برای گشت و گذار در دسترس بگذاریم. ما می‌خواستیم که آن حس آزادی و عظمت دنیای Black Flag را داشته باشیم اما این‌بار آن عظمت بیشتر آب نباشد. برای اولین بار کل کشور را برای گشت و گذار انتخاب کردیم. این یکسال اضافه وقتی بود که نیاز داشتیم تا کیفیت بازی را بالا ببریم.

گیسدن همچنین توضیح داد که هیچ و بازیکنی نمی‌توانند یک تجربه را داشته باشند و این یعنی بازی از حالت خطی خارج شده است:

برای ما، این چیزی است که می‌خواهیم برروی آن تمرکز کنیم. ما می‌خواهیم بازیکنان هرکدام تجربه‌ی خاص خودشان را داشته باشند که این یعنی بازی از حالت خطی خارج شده باشد. ما دنیایی ساختیم و محتوای زیادی مثل هزاران مرحله، افرادی که با آن‌ها ملاقات می‌کنید و داستان‌های مختلفی که ‌می‌شنوید، را در آن دنیا قرار دادیم. زمانی که در این دنیا هستید اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد و هیچ دو فردی نمی‌توانند تجربه‌ی یکسانی داشته باشند. چنین احتمالی وجود ندارد.

ما هوش‌مصنوعی را بازسازی کردیم تا تمامی موججودات زنده در دنیای بازی هوش‌‌مصنوعی واقعی داشته باشند. شیر‌ها در حال شکار بز‌های کوهی هستند و کروکودیل‌ها به اسب‌های آبی حمله‌ور شده‌اند. دنیای بازی بسیار زنده‌تر است.

بنظر می‌آید که این هوش‌مصنوعی تنها مخصوص حیوانات نیست و NPC‌ها نیز از هوش‌ بالایی برخوردارند. گروه‌های مختلف در جهان بازی با یکدیگر بطور داینامیک مبارزه می‌کنند و جهان بازی از همیشه زنده‌تر است.

ورزش سه

” target=”_blank” rel=”nofollow noopener”>پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *