سال 2017 نیز فرا رسید، و بهتر است بگوییم یک سال دیگر نیز به سال‌های انتظار ما برای Half-Life 3 اضافه شد. تقریبا هر سال ما آرزو می‌کنیم که این انتظار سخت به پایان برسد و حداقل برای اینکه در سال 2017 نسبت به قبل امیدوارتر باشیم، بهتر است سال را با یک خبر الهام‌بخش از این پروژه بزرگ آغاز کنیم.

بتازگی سردبیر وب‌سایت مشهور Game Informer یعنی آقای “اندرو رینر” (Andrew Reine) جزئیات جالبی پیرامون نمونه‌های اولیه و ابتدایی Half-Life 3 را به اشتراک گذاشته است. به گفته رینر او در حال تحقیق پیرامون داستان Half-Lifee بود که یکی از توسعه‌دهندگان Half-Life 3 جزئیاتی پیرامون ایده‌ها و نمونه‌های اولی بازی را به او داد.

آقای رینر در مورد این نمونه‌های اولیه گفت:

“نمونه اول زیادی برای Half-Life 3 وجود داشت زیرا چندین تیم کوچک 4 یا 5 نفره مشغول ایده‌نگاری بودند، آن‌ها نهایتا به دو ایده نهایی رسیدند. ایده اول ساخت یک بازی استراتژی (RTS) با نام Half-Life 3 و یا Episode Three بود و ایده دوم ساخت یک بازی پرزرق و برق با بازیگران مشهور و در سبک اکشن‌ماجراجویی بود، چیزی شبیه به Night Trap که در سال 1992 یک نمونه مشهور از عناوین تعاملی محسوب می‌شد اما هدف آن‌ها خلق چیزی به مراتب پیشرفته‌تر بود”

این جزئیات را آقای رینر در یک ویدیو بیان کرده است که البته نمی‌توان آنرا به طور کامل مستند دانست. زیرا این دو نمونه مطرح شده می‌تواند تنها بخشی از ایده‌های ساخت Half Life 3 باشد. در هر صورت از یک چیز می‌توان اطمینان داشت، شرکت Valve بدون شک زمانی اقدام به ساخت Half Life 3 می‌کند که اطمینان داشته باشد که محتوای آن می‌تواند مرزهای دنیای بازی را جا‌به‌جا کند، نظیر کاری که Half-Life 2 انجام داد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *