کارگردان استدیوی Marvel Games آقای “بیل رُزمن” (Bill Rosemann) امروز در یک سخنرانی در مراسم DICE Summit 2017 درباره‌ی Spider-Man، عنوان جدید استدیوی Insomniac Games اطلاعاتی را در میان گذاشتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، “رُزمن” درباره‌ی رابطه‌شان با استدیوی Imsomniac Games سخن گفت و اینکه چگونه خاطرات مشترکی از اولین باری که Spider-man را کشف کردند، دارند. همینطور او درباره‌ی هدف استدیو و اینکه چرا Spider-man یک شخصیت فوق‌العاده می‌باشد، توضیحاتی را ارائه کرد.

او سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: ” شما ممکن است شنیده‌ باشید که ما بهمراه تیمِ آقای “تد پرایس” (Ted Price) در استدیوی Insomnic Games و دوستانمان در شرکت Sony، در حال کار بر روی عنوانی بر اساس Spider-Man می‌باشیم. روزی ما در کنار هم جمع شده‌ بودیم — Insomnic Games  فقط 10 دقیقه از استدیوی Marvel Games فاصله دارد — و در حال خوردن ناهار و صحبت کردن بودیم و از یکدیگر می‌پرسیدیم که “چگونه برای اولین بار با Spider-Man آشنا شده‌اید؟” و فهمیدیم که همه‌ی ما داستان مشترکی داریم. همه‌ی ما در دوران کودکی بودیم و همینطور اینکه لباس‌های Spider-Man یکسانی داشتیم.”

او در ادامه گفت: ” احساس می‌کنم زندگی‌هایمان ما را به این نقطه هدایت کرده‌اند. این هدف ماست: که به دنیا نشان دهیم چرا این شخصیت فوق‌العاده است؛ تا این جهان تخیلی را به دنیای واقعی بیاوریم. این خیلی برای ما مسئله‌ای شخصی است. ما برای ساخت این بازی، تمرکز خود را بر روی سفر زندگی‌ِ خودمان خواهیم گذاشت، تا وجود این شخصیت را با دنیا جشن بگیریم.”

می‌دانیم که بیشتر کارکنان این استدیو در حال کار بر روی این عنوان هستند و همینطور اعلام شده است که این بزرگترین تیمی است که تا به حال این استدیو برای یک عنوان داشته است. عنوان Spider-Man در تاریخی نامعلوم به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *