خانه ورزش اخبار ورزش سیمئونه: امیدواریم بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم

سیمئونه: امیدواریم بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم

0

۴ شکست از ۵ شکست اتلتی در فصل جاری مربوط به سال ۲۰۱۶ می شود و در سال ۲۰۱۷ تنها بارسلونا موفق شده است این تیم را شکست بدهد. این تیم با روند خوبی که در پیش گرفته است موفق شد سویا را از رتبه سوم جدول پایین بکشد تا برای حضور مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده آماده شود. عملکرد اتلتی پس از شروع سال میلادی خیره کننده بوده است اما دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ویارئال اعلام کرد هر نتیجه ای در دیدار پیش رو ممکن است اتفاق بیافتد:

هر سال و هر فصل دشواری هایی دارد که باید با آن ها کنار بیاییم. هیچ فصلی آسان نخواهد بود، حتی آن فصلی که به قهرمانی لالیگا رسیدیم یا حتی آن فصلی که سوم شدیم هم فصل آسانی را پشت سر نگذاشتیم. در این لیگ همه تیم ها با آمادگی کامل به میدان می آیند. ابتدای فصل دچار مشکلاتی بودیم اما از ابتدای سال ۲۰۱۷ ثبات خوبی داشته ایم و امیدوارم به همین ترتیب بتوانیم ادامه دهیم. این فصل نیز مانند فصل های دیگر بوده است و ما در تمامی مسابقات هم از نظر فوتبالی و هم از نظر فیزیکی مبارزه و تلاش کرده ایم و امیدوارم در دیدار مقابل ویارئال نیز بتوانیم تا پایان مبارزه کنیم.

ال چولو در ادامه در خصوص دیدار پیش روی این تیم افزود:

دیدار سختی مقابل حریفی سرسخت خواهیم داشت که فوتبال زیبایی را با سیستم ۲-۴-۴ ارائه می دهد. آن ها به خوبی دفاع می کنند و در زمان هایی که مالکیت توپ را در اختیار می گیرند سعی می کنند با بازیکنان خوبی که دارند و همچنین مهاجمین خطرناکی که دارند نهایت استفاده را از موقعیت های به دست آمده ببرند.

ال چولو در ادامه با اعلام اینکه تلاش و سخت کوشی مهمترین عامل پیشرفت این تیم در نیم فصل دوم مسابقات بوده است ادامه داد:

ثباتی که در نتایج داشته ایم به دلیل تلاش کل بازیکنان تیم به دست آمده است، به همان اندازه ای که تلاش تیم به عنوان یک مجموعه اهمیت داشته است، درخشش فردی بازیکنان نیز بسیار تاثیر گذار بوده است. احساس می کنم عملکرد فردی بازیکنان نیز با توجه به بهبود نتایج نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. این اتفاق همیشه می افتد، زمانی که تیمی قدرتمند تر داشته ایم که نتایج خوبی گرفته است، عملکرد های فردی نیز بهبود یافته اند. این اتفاقی است که از ابتدای سال ۲۰۱۷ رخ داده است و امیدواریم بتوانیم این ریتم و این روند مثبت را ادامه دهیم.

برخی از خبرگزاری ها خبر از این داده اند که شکایت اتلتی به دادگاه عالی ورزش مورد قبول قرار گرفته است و این تیم از نقل و انتقالات پیش رو محروم نخواهد بود با این وجود سیمئونه در خصوص این موضوع اعلام کرد:

هیچ اطلاعی از رای دادگاه نداریم و نمی دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *