شرکت Electronic Arts امسال نیز مانند سال گذشته، مراسمی را دقیقا قبل از E3 برگذار خواهد کرد و اخبار و سرگرمی‌های جدید مربوط به این شرکت را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز شرکت EA اعلام کرد که باری دیگر مراسم خود را قبل از نمایشگاه E3 برگذار خواهد کرد. این مراسم که با نام EA Play شناخته می‌شود، از تاریخ 10 تا 12ام ماه June در محل برگذاری نمایشگاه‌های Hollywood Palladium به وقوع خواهد پیوست. همینطور این مراسم بصورت زنده از طریق اینترنت قابل مشاهده خواهد بود.

هدف از برگذاری این مراسم، متحد کردن همه‌ی طرفداران این شرکت برای معرفی و نمایش عناوین جدید از طریق پخش زنده و برگذاری مسابقات و محتویات دیگر، بیان شده است. افرادی که در مراسم حضور پیدا کنند، می‌توانند گیم‌پلی عناوین مختلف را تجربه کنند و از سرگرمی‌های زنده لذت ببرند. همینطور افرادی که مراسم را بصورت آنلاین تماشا خواهد کرد، فرصت آشنا شدن با عناوین و تجربیات آینده‌ی این شرکت را خواهند داشت و محتواهایی از توسعه‌دهندگان مطرح این صنعت را مشاهده خواهند کرد.

EA اعلام کرده است اطلاعات بیشتر از جمله نحوه‌ی تهیه‌ بلیط و حضور در مراسم، در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد.

سال گذشته در این مراسم شاهد نمایش‌هایی از عناوین Battlefield 1 و Titanfall 2 و نمایش کوتاهی از Mass Effect: Andromeda بودیم. امیدواریم امسال بتوانیم اطلاعات بیشتری از عناوین آینده‌ی این شرکت و مخصوصا عناوین مربوط به دنیای Star Wars، بدست بیاوریم.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *