خانه ورزش اخبار ورزش میزبانی غریبانه پرسپولیس در آسیا

میزبانی غریبانه پرسپولیس در آسیا

0

میزبانی غریبانه پرسپولیس در آسیا

تیمی که پیش از این و در دوره‌های گذشته آن را با طوفان هوادارانش می‌شناختند این فصل بی‌یال و کوپال راهی آسیا شد. بدون پشتوانه و هوادار و خبری از طوفان همیشگی روی سکوها نبود. اگرچه هواداران قرمز در هیچ کدام از بازی‌‌ها تیمشان را تنها نگذاشتند و با حضور کم تعداد در عمان و دبی هم از پرسپولیس حمایت کردند اما جای خالی شور و حالی که در آزادی به وجود می‌آورند به شدت احساس شد.

پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا از ۱۲ بازی تنها ۳ بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که یک بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد. یعنی پرسپولیس از ۱۲ بازی تنها در ۲ بازی با حضور هوادارانش به میدان رفت. از این ۲ بازی، پرسپولیس یک بازی را مساوی کرد و در بازی دیگر بهترین برد خود را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد و ۴ بر ۲ الوحده را شکست داد. پرسپولیس با حضور هوادارانش در آزادی، برد فوق العاده‌ای مقابل الوحده داشت اما در هیچ کدام از بازی‌هایی که به عنوان میزبان در کشورهای دیگر برگزار کرد نتوانست برنده از میدان خارج شود.

حضور در زمین بی طرف، آنقدری که برای تیم های ایرانی گران تمام شد، برای عربستانی‌ها ضرری نداشت. شاید غریبانه ترین بازی پرسپولیس، بازی برگشت مقابل الهلال بود. دیداری که اگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد زمین تا آسمان با این بازی فرق می‌کرد. در آن شرایط شاید معجزه نزدیک‌تر بود. شاید داور جرات نمی‌کرد به این راحتی و آسانی، سوت‌های اشتباه بزند و خودش و الهلال را راهی فینال کند. در بازی برگشت اما خبری از جهنم آزادی نبود تا سلطان قابوس به بهشت عربستانی‌ها تبدیل شود و آنها دست در دست هم به فینال بروند.

هواداران ایرانی امیدوارند که پرسپولیس آخرین قربانی این اتفاقات باشد و دیگر تیمی از کشورمان، این‌قدر غریبانه میزبان نباشد.

تانی کال

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *