Microsoft تنها شرکت پلتفرم‌داری نیست که از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2017 خبر می‌دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، رئیس شرکت Nintendo آقای “رجی فیلز اِیم” (Reggie Fils-Aime) در مصاحبه‌ای با Fox News اعلام کرده است که خبرهای بزرگی برای نمایشگاه امسال داریم. او گفت: “E3 همیشه زمان مهمی برای Nintendo بوده است. ما به هر E3 به عنوان موقعیتی منحصر بفرد نگاه می‌کنیم تا حرف خود را بازگو کنیم و امسال E3 بزرگی خواهیم داشت. ما بازیهای متنوعی را به نمایش خواهیم گذاشت.”

با اینکه او از دادن اطلاعات مشخص درباره‌ی برنامه‌هایشان طفره رفت اما اعلام کرد که Nintendo بازیهایی برای Nintendo Switch و 3DS را به نمایش می‌گذارد. او ادامه داد:” من قرار نیست که اینجا به شما از بازیهای متنوع و همه‌ی سوپرایز‌های کوچکمان برای E3 سخن بگویم، اما می‌توانم بگویم که E3 یک موقعیت عظیم برای ما خواهد بود که نه تنها بازیهای Nintendo Switchh را به نمایش بگذاریم بلکه از محتویاتی که برای 3DS نیز منتشر خواهد شد نیز سخن بگوییم.”

“فیلز ایم” همینطور به اینکه E3 2017 برای اولین بار به روی عموم باز خواهد بود اشاره کرد اما در مورد اینکه نینتندو از این موقعیت چگونه استفاده خواهد کرد، چیزی نگفت.

همینطور او در این مصاحبه درباره‌ی اینکه نمی‌توان آینده‌ی صنعت گیمینگ را پیش‌بینی کرد، سخن ‌گفت: “به نظر من هر کسی که ادعا می‌کند از آینده‌ی این صنعت باخبر است، واقعا اطلاعات زیادی از این صنعت ندارد. با این‌ حال به نظر من همه‌ی اینها در خلاقیت و نوآوری خلاصه می‌شود.”

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *