آپدیت بزرگ Need For Speed Payback همراه با ماشین‌ ها و رویداد‌های جدیدی

بازی Need For Speed Payback چندی پیش منتشر شد و آنطور که باید، مورد استقبال قرار نگرفت و به آن نسخه‌ای که قرار بود این سری را به روز‌های اوج برگرداند، تبدیل نشد. با این حال الکترونیک آرتز، ناشر و گوست گیمز، سازنده بازی، قصد دارند با انتشار محتویات و آپدیت‌هایی برخی ضعف‌های بازی را برطرف کنند. در همین راستا فردا، ۲۸ آذر، آپدیت بزرگی برای این بازی منتشر خواهد شد که یک سری محتویات و ویژگی به آن اضافه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های آپدیت بازی، یک حالت جدید به اسم Speedcross خواهد بود. مسابقات این حالت فقط با کلاسی خاص از ماشین‌ها قابل انجام هستند و در منطقه‌ای از پیش تعیین‌شده صورت می‌گیرند. در جریان مسابقات این حالت، مواردی مثل دریفت و پرش با ماشین را تجربه خواهید کرد و به یک سری آیتم هم باید با ماشین ضربه بزنید. در کل این حالت جدید شامل ۱۶ رویداد مختلف خواهد بود. چهار منطقه از نقشه بزرگ بازی میزبان این رویداد‌ها خواهند بود و هر منطقه شامل چهار رویداد می‌شود. برای این مسابقات ماشین‌های جدیدی هم به بازی اضافه می‌شوند که Infiniti Q60 S و Mini John Cooper Works Countryman از جمله آن‌ها هستند.

به‌علاوه ۶ مورد از ماشین‌هایی که پیش از این فقط با پیش‌روی در بازی باز می‌شدند، می‌توانند پیش از رسیدن به آن حد موردنظر قبلی هم باز شده و استفاده شوند. با گشت و گذار در محیط بازی، شاهد برخی از این ماشین‌ها خواهید بود که در محیط رها شده‌اند. حال می‌توانید سوار این ماشین‌ها شوید و پس از آن باید بتوانید از دست پلیس‌هایی که تعقیب‌تان می‌کنند، فرار کنید. در صورت موفقیت این ماشین به شما تعلق پیدا خواهد کرد و می‌توانید از آن استفاده کنید. ۶ ماشینی که از این طریق می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید، Mazda RX-7 Spirit R، Volvo 242DL، Volvo Amazon P130، Plymouth Barracuda، Nissan Skyline 2000 GTR و BMW M3 Evolution II E30 هستند.

جدید‌ترین نسخه از سری نید فور اسپید، در بررسی زومجی نمره ۴ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی Need For Speed Payback به شرح زیر است:

Need for Speed Payback اثری است که پس از نمایش‌های خوبش همگی منتظر آن بودیم ولی گوست گیمز با این بازی را با پتانسیل بالایی که داشت، به یک اثر بد و غیرقابل تحمل تبدیل کرد. بازی NFS Payback در بخش‌های متعددی نظیر گرافیک، داستان و شخصیت پردازی مشکلات ریز و درشتی دارد که همگی دست به دست هم داده‌اند تا این مجموعه چندین پله به عقب بازگردد. در زمانی که بازی‌های ریسینگ جهان باز نظیر Forza Horizon 3 نسخه به نسخه پیشرفت چشم‌گیری می‌کنند، وجود Need for Speed با این شکل و شمایل چیزی جز خدشه دار کردن این مجموعه را به دنبال ندارد.

تانی کال

برگرفته از Polygon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *