به نظر می‌رسد سرویس وسوسه‌انگیز شرکت مایکروسافت با نام Xbox Game Pass با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرها مواجه شده است. به گزارش پردیس‌گیم، اقای “فیل‌ اسپنسر” مدیر Xbox در توئیتی اعلام کرده است که میزان استقبال‌های اولیه از این سرویس بسیار عالی و قوی بوده است.

اسپنسر در پاسخ به کاربری که این سرویس را تحسین کرده بود گفت:

اما جدای از این موضوع، هم‌اکنون سایت‌های زیادی در سراسر جهان تحلیل‌های خود از سرویس Xbox Game Pass را منتشر کرده‌اند و اکثریت آن‌ها بشدت این حرکت مایکروسافت را ارزشمند توصیف کرده‌اند. پس از تحلیلگر MIDiA که این سرویس را ایده‌ای برای افزایش چشمگیر فروش کنسول‌ها دانسته بود، اکنون تحلیلگر وبسایت Forbes نیز این سرویس را یکی از ارزشمندترین معاملات دنیای بازی دانسته است.

“پائول تاسی” در وصف این سرویس می‌گوید:

من بشدت نسبت به این سرویس مایکروسافت علاقه‌مند شده‌ام و دلیل این علاقه هم واضح است: قیمت و مفهوم سرویس. ما اینجا با چند نکته خاص طرف هستیم:

1- آرشیوی از 100 بازی مختلف

2- شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را دانلود کنید.

3- شما می‌توانید برخی از این بازی‌ها را با تخفیف‌های ویژه خریده و برای همیشه مالک آن شوید.

4- تنها 10 دلار بصورت ماهانه باید پرداخت کنید.

در حال حاضر آرشیو بازی‌های این سرویس محدودتر از PlayStation Now است اما نکته متمایزکننده آن در این است که شما توانایی دانلود کردن بازی‌ها را خواهید داشت و به مانند Netflix خبری از استریم کردن نیست. اگر شما هم مثل من در خیلی از مکان‌ها از اتصال یک کابل اینترنت به کنسول خود ناتوان هستید، قطعا سرویس‌های بر پایه استریم برای شما هم مثل من دلهره‌آور است!

شخصا اگر بخواهم از استریم کردن استفاده کنم ترجیح می‌دهم دقایقی را به تماشا یک سریال Netflix بپردازم نه بیشتر زیرا تجربه بازی‌ها به شکل استریم به من حسی خوبی نمی‌دهد و به این مشکلات فنی را هم اضافه کنید که در اینگونه بازی کردن‌ها وجود دارد.  اما به لطف Xbox Game Pass من می‌توانم نبرد سختی را با WiFi خانه داشته باشم و نهایتا هم پیروز نبرد هستم! زیرا پس از دانلود می‌توانم راحت بازی را بدون نیاز به دانلود و اتصال به سرویس تجربه کنم.

Xbox Game Pass احتمالا یکی از بهترین معاملاتی است که تاکنون در بازی‌های ویدئویی دیده‌ایم. البته باید این را هم بگویم که برای شخصی مثل من که یک ژورنالیست سرسخت و پیگیر بازی‌ها است که نسخه‌های جدید بازی‌ها را سریع تجربه می‌کند، طبیعتا این سرویس کارایی کمتری دارد اما برای کسانی که وقت اندک‌تری برای بازی دارند و یا بودجه کمی برای خرج کردن دارند، این سرویس واقعا گزینه عالی محسوب می‌شود. شما 10 دلار هزینه می‌کنید اما به آرشیو بزرگی از بازی‌ها دسترسی پیدا می‌کنید و در بین این عناوین بازی‌های مطرحی مثل Halo 5 به چشم می‌خورد.

دیدگاه شما کاربران پردیس‌گیم در مورد سرویس Xbox Game Pass چیست؟ آیا شما تمایل دارید که اشتراک این سرویس را خریداری کنید و یا این سرویس می‌تواند عاملی برای جذب شدن شما به خرید Xbox One باشد؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه خود در مورد ابعاد مثبت و منفی سرویس Xbox Game Pass را به اشتراک بگذارید …

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *