خانه ورزش اخبار ورزش الکسیس سانچز به منچستریونایتد پیوست

الکسیس سانچز به منچستریونایتد پیوست

0

الکسیس سانچز به منچستریونایتد پیوست

بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان، انتقال الکسیس سانچز به منچستریونایتد نهایی شد. در ازای انتقال سانچز به منچستریونایتد، هنریک مخیتاریان راهی آرسنال شد. رسانه های انگلیس اعتقاد دارند این انتقال یک معاوضه کامل است و مبلغی بین دو باشگاه رد و بدل نخواهد شد. آرسنال قیمت سانچز را ۳۵ میلیون پوند برآورد کرده بود و یونایتد نیز برای فروش مخیتاریان همین مبلغ را درخواست کرده است، بنابراین معاوضه کامل صورت گرفته است.

سانچز که در منچستریونایتد شماره هفت را بر تن خواهد کرد. در مورد پیوستنش به شیاطین سرخ چنین گفته است:

از پیوستن به بزرگترین باشگاه جهان، هیجان زده هستم. سه سال و نیم فوق العاده را در آرسنال گذراندم که خاطرات خوبی را برایم به همراه داشت. فرصت بازی در این ورزشگاه مشهور و تاریخی، و کار با ژوزه مورینیو، چیزی بود که نمی توانستم از آن بگذرم. مفتخرم که اولین بازیکن شیلیایی هستم که پیراهن یونایتد را به تن می کنم. امیدوارم بتوانم به هواداران نشان دهم چرا باشگاه به دنبال جذب من بوده است.

ژوزه مورینیو درباره خرید جدیدش چنین گفته است:

الکسیس یکی از بهترین بازیکنان هجومی جهان است، او ترکیب مستعد و جوان هجومی مان را تکمیل می کند. او همراه خود، اشتیاق، شخصیت و جاه طلبی اش را می آورد که از یک بازیکن، بازیکنِ منچستریونایتد می سازد، بازیکنی که تیمش را قوی تر می کند.

مورینیو همچنین برای مخیتاریان آرزوی موفقیت کرد و از تلاش های این بازیکن ارمنی تشکر کرد.

تانی کال

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *