انتشار بازی Playerunknown’s Battlegrounds برای موبایل

موفقیت بازی Playerunknown’s Battlegrounds بر روی رایانه‌های شخصی مثال زدنی است و به زودی این موفقیت بر روی کنسول ایکس‌باکس وان نیز قابل دسترس خواهد بود؛ اما این طور که به نظر می‌رسد دسته ای از کاربران که انتظار آن نمی‌رفت هم قادر خواهند بود این بازی را روی دستگاه‌های خود تجربه کنند. Tencent که به تازگی مسئولیت انتشار نسخه‌ی محلی‌سازی‌شده از PUBG در چین را بر عهده داشته است گفته که در حال تهیه‌ی نسخه‌ی از این بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند است.

این شرکت در کنفرانسی خبری این خبر را منتشر کرد و گفت که نسخه‌ی پورت شده‌ای از این بازی برای تلفن‌های همراه در دست ساخت است. در این خبر همچنین اعلام شده بود که اولین کشوری که به این نسخه‌ی پورت شده دسترسی پیدا خواهد کرد چین خواهد بود اما اطلاعات بیشتری درباره ی زمان احتمالی انتشار آن و یا این که در چه کشور‌های دیگری منتشر خواهد شد داده نشده است. باید اشاره کرد که هم‌اکنون هم نسخه‌های مشابه بسیاری از این بازی که توسط توسعه‌دهندگان چینی ساخته شده‌اند وجود دارد.

بازی PUBG هنوز هم در مرحله‌ی دسترسی پیش از موعد قرار دارد و طبق برنامه ها قرار است تا در اواخر ماه دسامبر میلادی به صورت رسمی عرضه شود. نسخه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان این بازی هم قرار است تا در تاریخ 12 دسامبر در مرحله‌ی دسترسی پیش از موعد قرار بگیرد.

نقشه‌ی جدیدی نیز قرار است برای بازی Playerunknown’s Battlegrounds منتشر شود که بسیاری از بازیکنان به شدت منتظر ان بوده‌اند. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این نقشه مشخص نشده‌ است اما تصاویری از محیط بیابانی آن منتشر شده است. در زیر می‌توانید چند تصویر منتشر شده از این نقشه‌ی جدید را تماشا کنید.

این بازی مدتی پیش موفق شده بود تا با 1.348.374 بازیکن، رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم را که با 1.291.328 بازیکن متعلق به بازی DOTA2 بود بشکند

تانی کال

برگرفته از Gamespot

گیم نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *