خانه ورزش اخبار ورزش ایسکو: خط حمله رئال مادرید مثل دینامیت است/ کواچیچ: از خانواده ام خواستم در مورد فینال صحبت نکنند

ایسکو: خط حمله رئال مادرید مثل دینامیت است/ کواچیچ: از خانواده ام خواستم در مورد فینال صحبت نکنند

0

ایسکو، کروس، موراتا، ماریانو و کواچیچ برخی از بازیکنانی بودند که به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ایسکو:”خط حمله رئال مادرید مثل دینامیت است”
شرایط:”خیلی خوب هستیم. انگیزه زیادی داریم. آرامش داریم. باید ببینیم که شرایط هم تیمی ها تا بازی چطور خواهد بود اما فصل خیلی خوبی داشته ایم و می خواهیم با این فینال فصلمان را زیباتر کنیم. برای همه جامها تلاش می کنیم. توانیم دو جام بزرگ را ببریم و برای اولین بار در تاریخ از قهرمانی چمپیونزلیگ دفاع کنیم. انگیزه خیلی زیادی داریم. یک گام مانده است. حس خیلی خوبی داریم و تیم خیلی آماده است. تیم جنگنده ایست و در دفاع بهترین ها را دارند اما ما در خط حمله مثل دینامیت است. حریف مسلما باید نگران قوای هجومی ما باشد.”

بهترین لحظه فصل:”تیمهای بزرگی را حذف کردیم و لایق حضور در فینال هستیم. بهترین لحظه از نظر من صعود به فینال در ویسنته کالدرون بود.”

پیغام به هواداران:“آرامش داریم. تا آخرین لحظه برای دوئودسیما (دوازدهمین قهرمانی اروپایی) تلاش می کنیم و تلاش می کنیم تا خوشحالشان کنیم.”

کروس:”یک گام تا تاریخ سازی فاصله داریم”
فینال:”خیلی بازی  خاصی خواهد بود. انگیزه زیادی داریم. دومین فینال پیاپی ماست و فقط یک گام تا تاریخ ساز شدن فاصله داریم. باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم چون تیم خوبی داریم. مقابل بایرن و اتلتیکو عالی بودیم و به همین خاطر به فینال رسیدیم.”

کلید پیروزی:” بازی خیلی مشکلی در پیش است. حریف نشان داده که در دفاع خیلی خوب است. ۱۱ بازیکن آنها عالی دفاع و حمله می کنند.”

موراتا:”از هواداران رئال متشکرم”
فینال:“یوونتوس تیم بزرگی است. از نظر بدنی شرایط خوبی داریم و در بهترین مقطع فصل هستیم. انگیزه بالایی داریم. می دانیم که می توانیم در تاریخ  ثبت شویم. اگر دومین قهرمانی پیاپی را ثبت کنیم تاریخ سازی خواهیم کرد.”

کلید پیروزی:”مربی این را می داند و من نمی توانم تصوری در این باره داشته باشم. از هواداران متشکرم که از ما حمایت کردند و حالا فقط یک قدم مانده است. ببینیم در نهایت چه اتفاقی پیش می آید. همه می خواهیم تاریخ ساز شویم و چمپیونزلیگ را ببریم.”

ماریانو:”فینال زیباترین مرحله فصل خواهد بود”
فینال:”فینال بزرگی در پیش است و باید برنده شویم. خیلی متحد هستیم. گروه خوبی داریم. حضور در رئال فوق العاده است. هم تیمی های فوق العاده باعث می شوند که بهتر شوم. سعی می کنم از هر فرصتی که در رئال دارم به عنوان یک لحظه طلایی استفاده کنم.”

آخرین گام:”آخرین و زیباترین مرحله باقی مانده است. ببینیم که می توانیم قهرمان اروپا شویم یا نه.”

کواچیچ:”از خانواده ام خواستم در مورد فینال صحبت نکنند!”
فینال:”سه روز برای آماده شدن تا فینال فرصت داریم. هر بازی برای ما یک فینال است و این بازی هم همین طور خواهد بود. می خواهیم به روندی که در طول فصل داشتیم ادامه دهیم. می خواهیم تاریخ سازی کنیم و قهرمان شویم. فصل خیلی خوبی داشتیم. همه بازیکنان تلاش خود را کردند و می خواهیم قهرمان اروپا شویم.”

شرایط خودش:”خیلی بهتر هستم. در تمرینات پیش فصل حضور داشتم و همین باعث شد که بهتر کار کنم. با شهر و باشگاه هماهنگ تر شده ام و در خدمت تیم هستم.هر کسی کار خودش را می کند. همه خوب کار می کنند و نقش مهمی در تیم دارند. از خانواده ام خواسته ام که در مورد فینال با من صحبت نکنند تا فشار را حس نکنم.”

خط دفاعی یوونتوس:”خط دفاعی خوبی دارند اما ما هم بهترین ها را داریم و خط حمله خوبی داریم. یووه باشگاه بزرگی است اما فقط به خودامان فکر می کنیم.  دوستانی در یوونتوس دارم اما با هم صحبت نکردیم. با دوستان اینتری البته صحبت کردم و به من گفتند که برنده می شویم. بازی مشکلی خواهم بود. با اتحاد و بازی زیبا می توان یووه را شکست داد. وقتی متحد باشیم شکست دادن ما مشکل تر می شود.”

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *