بازی METAL GEAR SOLID HD COLLECTION برای PS4 منتشر نخواهد شد

همانطور که می‌دانید آخرین نسخه سری Metal Gear یعنی Survive که به زودی منتشر خواهد شد به مانند گذشته در میان طرفداران محبوبیت ندارد و نظر‌های متضادی در مورد آن دیده می‌شود. جدایی از المان‌های عادی این سری و جدا شدن “هیدئو کوجیما” از Konami طرفداران را عصبانی کرده است اما احتمالاً به زودی کالکشن سری Metal Gear Solid که قبلاً بر روی پلتفرم‌های نسل گذشته عرضه شده بود برای PS4 به انتشار خواهد رسید تا این عصبانیت‌ها کمتر شود.

به نقل از GameRant، یک کاربر تیزبین در Reddit متوجه شد که سازنده(پورت‌کننده) Metal Gear Solid HD Collection یعنی Armature در لیست پلتفرم‌های پورت شده کنسول PS4 را اضافه کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگوییم که MGS HD Collection شامل بازی‌های Metal Gear، Metal Gear 2: Solid Snake، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty، Metal Gear Solid 3: Snake Eater و Metal Gear Solid: Peace Walker می‌شود که از نظر گرافیکی بازسازی شده‌اند و از تروفی نیز حمایت می‌کند.

اگرچه این یک تاییدیه رسمی برای عرضه MGS HD Collection بر روی PS4 نمی‌باشد اما می‌تواند احتمال این پورت را بالا ببرد. از طرف دیگر عرضه این کالکشن می‌تواند سود بسیار خوبی برای Konami به ارمغان بیاورد چرا که هم هزینه بسیار کمتری نسبت به ساخت یک نسخه جدید از این سری نیاز دارد و هم این که طرفداران این سری به طور حتم از HD Collection حمایت خواهند کرد.

یکی از راه‌هایی که Konami می‌تواند از طریق آن کالکشن نسخه PS4 را جذاب‌تر کند اضافه کردن Metal Gear Solid به آن است چرا که در نسخه نسل گذشته به کالکشن اضافه نشده بود.

Metal Gear Solid HD Collection در حال حاضر برای سه پلتفرم PS3 ،PS Vita و Xbox 360 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از نسخه کالکشن این سری حمایت می‌کنید؟ چه ایده‌هایی برای جذاب‌تر شدن نسخه PS4 در ذهن دارید؟

به روز رسانی:

به نظر می‌رسد که ثبت کنسول PS4 در صفحه Metal Gear Solid HD Collection یک اشتباه بوده است. سازنده کالکشن در بیانیه‌ای اعلام کرد:

“متاسفانه این یک اشتباه تایپی از طریق یکی از وبسایت‌های ما بوده است. بنابراین MGS HD Collection برای PS4 در راه نیست و ما بر روی هیچ MGS دیگری هم کار نمی‌کنیم.”

تانی کال

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *