امروز شرکت‌های Naughty Dog و Sony Interactive Entertainment امروز اعلام کردند که بخش چند نفره‌ی Uncharted 4: A Thief’s End بروزرسانی را در ۲۲ آگوست یعنی درست همزمان با عرضه Uncharted: The Lost Legacy، دریافت می‌کند.

این بروزسانی شامل پوشش‌های جدید برای Chloe و Nadine می‌باشد که از بازی جدید برگرفته شده است. همچنین ما villain Asav را به عنوان کاراکتر قابل بازی خواهیم داشت.

بروزرسانی همچنین شامل یک مود جدید به نام Survival Arena می‌باشد که بیش از صد موج جدید از دشمنان، محیط‌های احاطه شده‌ی جدید و تعداد زیادی از اصلاح کننده‌ها را اضافه می‌کند و این به طرز خارق و العاده‌ای تنوع و ترکیبات گیم‌پلی را نسبت به مود استاندارد Survival افزایش می‌دهد که یکی از آنان این است که مود جدید این شانس را به بازی بازیکنان در آزاد کردن پوشش Savage Starlight Skeleton خواهد داد.

همچنین، بروزرسانی برای کسانی که Uncharted: The Lost Legacy را خریداری کنند نیز در دسترس خواهد بود و البته بازی جدید شامل بخش چند نفره‌ی بازی اصلی نیز می‌باشد و بازینان در هر دو بازی می‌توانند با یکدیگر بر روی یک سرور با مبارزه  کنند.

عنوان Uncharted: The Lost Legacy به طور رسمی در ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) در آمریکای شمالی و یک روز بعد در ۲۳ آگوست در اروپا و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. همچنین می‌توانید اخبار اخیر مربوط به بازی را از لینک‌های مربوطه مشاهده نمایید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *