خانه ورزش اخبار ورزش تلاش دوباره منچسترسیتی برای خرید بونوچی؛ مدافع یوونتوس هدف اول گواردیولا

تلاش دوباره منچسترسیتی برای خرید بونوچی؛ مدافع یوونتوس هدف اول گواردیولا

0

تلگراف مدعی شده است منچسترسیتی در تابستان ۲۰۱۷ دوباره برای جذب بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس وارد عمل خواهد شد. تابستان قبل، بعد از آن که منچسترسیتی در خرید لاپورت ناکام ماند برای جذب بونوچی پیشنهاد هنگفتی را ارائه کرد که مورد پذیرش سران یوونتوس واقع نشد.

حالا در شرایطی که گواردیولا به دنبال تغییر و تحولات گسترده ای در تیمش است، دوباره بونوچی در رادار سیتی قرار گرفته است و پپ مایل است با خرید این بازیکن باتجربه شرایط نابسامان خط دفاع تیمش را بهبود بخشد. البته منچستریونایتد و چلسی هم به جذب بونوچی علاقه دارند ولی شاید جذب این مدافع ملی پوش کار سختی برای تیم های انگلیسی باشد.

طبق گزارش این رسانه، منچسترسیتی در تابستان ۲۰۱۷ قطعاً مدافع وسط جدیدی را جذب می کند و بونوچی جزو اولویت های اصلی گواردیولاست. سیتی تابستان ۲۰۱۶ برای جذب استونز ۴۷،۵ میلیون پوند پرداخت کرد و اکنون آن ها تصور می کنند که بونوچی می تواند گزینه مناسبی برای خط دفاع تیمشان باشد تا استونز نیز از بازی در کنار این مدافع باتجربه بهره ببرد و پیشرفت کند.

چند هفته قبل بونوچی و آلگری مشاجره لفظی ای با هم داشتند و شاید منچسترسیتی امیدوار است، آلگری در این تابستان با خروج بونوچی موافقت کند. در هر صورت منچسترسیتی برای خرید بونوچی باید رقمی بالاتر از ۵۰ میلیون پوند (رکورد خرید یک مدافع در دنیای فوتبال) پیشنهاد دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *