Epic Games یکی از مشهور‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌سازان جهان است که در حال حاضر برنامه‌های زیادی را برای توسعه عناوین مختلف دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers، مدیرعامل شرکت اپیک، آقای “تیم سویینی” (Tim Sweeney) تایید کرد که آن‌ها مشغول ساخت 6 پروژه بزرگ هستند. عنوان Free To Play و و اکشن Fortnite، عنوان Paragon که هم‌اکنون نسخه‌های اولیه آن در دسترس است و نسخه جدید بازی Unreal Tournament از جمله این پروژه‌ها محسوب می‌شوند.

همچنین “دونالد ماسترد” از مدیران و کارگردانان اپیک نیز تایید کرده است که آن‌ها با همکاری استودیو Bad Robot که توسط JJ Abrams اداره می‌شود، مشغول ساخت بازی Spyjinx هستند، عنوانی اکشن و نقش‌آفرینی که قرار است بر روی PC و موبایل منتشر شود.

به گفته آقای “سویینی” رویکرد اصلی اپیک، گوش فرادادن به طرفداران و احترام به ریشه‌های شرکت است. آن‌ها می‌خواهند که اپیک همان شکوه گذشته را بدست آورد:

“ما مصمم هستیم که به ریشه‌های خود بازگردیم و به شکل مستقیم و بدون واسطه ناشرهای دیگر با طرفدارانمان ارتباط برقرار کنیم. رویکرد ما این است که بازی‌هایمان را با نظر مستقیم طرفداران شکل دهیم و Paragon نمونه خوبی در این رابطه است زیرا با نظر کاربران این بازی بسیار تغییر کرده است. این یک تعامل مستمر و همیشگی است و چنین رویکردی دقیقا یادآور ریشه‌های ما و یک اپیک گیمز واقعی است.”

این رویکرد جدید “اپیک گیمز” بسیار جالب به نظر می‌رسد، برخی از سازندگان بواسطه ایده Early Access چنین تعاملی را با طرفداران بازی دارند اما نوع تعامل اپیک گیمز در عناوینی نظیر Paragon بسیار نوآورانه و ستودنی است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *