نسخه ارتقا یافته‌ای از عنوان Rogue Trooper قرار است توسط استدیو بازی‌سازی Rebellion بر روی پلتفرم‌های Xbox One ،PC ،PS4 و Switch عرضه شود.

Rogue Trooper یک شوتر سوم شخص بر اساس کامیک 2000 AD است که در سال 2006 انتشار یافت. سازنده نسخه اصلی این بازی یعنی استدیو Rebellion در ساخت نسخه ارتقا یافته تحت عنوان Rogue Trooper Redux با استدیو بریتانیایی TickTock Games همکاری خواهد کرد. در بیانیه معرفی این بازی اشاره شده که برای اولین بار است که استدیویی خارج از مجموعه Rebellion بر روی عنوانی بر اساس کامیک 2000 AD کار می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، بخشی از بیانیه معرفی Rogue Trooper Redux به این شرخ می‌باشد: “نسخه Redux، عنوان کلاسیک استدیو Rebellion را برای بازیکنان نسل جدید ارتقا خواهد بخشید و آنها را به میدان‌های نبرد شیمیایی سیاره Nu Earth خواهد برد. Rogue، یک پیاده نظام دستکاری‌شده ژنتیکی که با اتمسفر سمی سیاره سازگاری کامل پیدا کرده، آخرین سربازی است که برابر رژیم استعماری شمال ایسادگی کرده است. Rogue یک جوخه تک نفره از مرگ و ویرانی است و در حالی که تنها سه بایوچیپ به همراه دارد، با یک هدف مبارزه می‌کند و آن انتقام‌گیری است.”

تا این لحظه جزئیاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این ریمستر منتشر نشده. در ادامه تریلر معرفی این عنوان را مشاهده نمایید.

 

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *