خانه ورزش اخبار ورزش سوارز: انریکه ما را متعجب کرد اما علت این تصمیم را درک می کنم

سوارز: انریکه ما را متعجب کرد اما علت این تصمیم را درک می کنم

0

هرچند که خبر جدایی لوییز انریکه از بارسلونا غیر قابل پیش بینی بود اما لوییز سوارز از تصمیم او حمایت کرد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا چهارشنبه موفق شد در خانه با حساب ۶-۱ مقابل خیخون به برتری برسد و شرایط مناسبی در جدول لالیگا به دست آورد. لوییز انریکه پس از این دیدار اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد تا تمامی بازیکنان این تیم را شوکه کند. لوچو که همراه با بارسلونا ۸ بار به قهرمانی رسیده است در سال ۲۰۱۴ جانشین جراردو مارتینو در بارسلونا شد و نتایج خوبی را با این تیم کسب کرد و موفق شد بار دیگر روزهای درخشان بارسلونا را به این تیم بازگرداند. با این حال هرچند که اعلام خبر جدایی او بسیار غیر منتظره بود، لوییز سوارز در مصاحبه با برنامه El Transistor از شبکه Onda Cero از تصمیم این مربی ۴۶۶ ساله حمایت کرد:

واقعیت این است که از این خبر شوکه شدیم و چنین تصوری را نداشتیم. با این حال تصمیم لوچو قابل درک و پذیرش است. دلایل زیادی وجود دارد که تصمیم وی را قابل قبول جلوه می دهد. مربیگری کار بسیار دشوار و زمان بری است. لوچو یک پدر است و می خواهد از بودن در کنار خانواده اش لذت ببرد.

خبر جدایی لوچو در حالی منتشر شد که رقیب بارسلونا، رئال مادرید در همان زمان در دیداری خانگی مقابل لاس پالماس متوقف شد تا بارسلونا با یک بازی بیشتر به صدر جدول برود. سوارز در ادامه در این خصوص افزود:

هرگز تسلیم نشده ایم و دست از تلاش بر نداشته ایم. برخی از افراد احساس می کردند که بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا شانسی ندارد. ما شکست خوردیم اما تسلیم نشدیم. حالا قهرمانی در لیگ به خودمان بستگی دارد هرچند که هنوز دیدارهای بسیار دشواری را در پیش رو داریم.

بارسلونا باید روز شنبه در دیداری خانگی و دشوار مقابل سلتا ویگو به میدان برود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *