استودیوی یوبی‌سافت مونترال اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند شخصیت اصلی بازی Far Cry 5 را بنابر سلیقه خود، شخصی‌سازی کنند.

هرچند بازی Far Cry 5 دارای یک داستان و شخصیت قابل بازی مشخصی است، اما شرکت یوبی‌سافت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت اصلی این بازی جهان آزاد را بسته به سلیقه خود، شخصی‌سازی کنند.

طبق شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند مواردی از قبیل جنسیت و رنگ پوست شخصیت اصلی بازی Far Cry 5 را به دلخواه تغییر دهند. جالب است بدانید که شخصیت منفی این عنوان بسیار محافظه کار طراحی شده است و امیدواریم که به لطف وجود این شخصی سازی‌ها، بازیکنان بتوانند با شخصیت‌ اصلی و شخصیت‌ منفی بازی بیشتر ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر بوده که شخصیت‌های دیگری نیز در بازی Far Cry 5 به بازیکنان کمک می‌کنند و یوبی‌سافت تریلرهای مختلفی از آن‌ها را منتشر کرده است. با مراجعه به اینجا می‌توانید با شخصیت‌های مختلف این عنوان بیشتر آشنا شوید

همچنین در خبرهای دیگر، نسخه‌های مختلف بازی معرفی شده‌اند که قیمت آن‌ها بسته به آیتمی که عرضه می‌کنند متغیر بوده و از 60 دلار شروع شده و به 1000 دلار ختم می‌شود.

ناگفته نماند که بازی Far Cry 5 بهار سال آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *