توسعه‌‌دهندگان عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice در استدیوی Ninja Theory به تازگی آپدیتی از روند توسعه‌ی این عنوان را درPlaystation Blog منتشر کرده‌اند که شامل خبرهای خوبی برای طرفداران می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم، عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice که قرار است امسال (2017) عرضه شود، به تازگی وارد مرحله‌ی توسعه‌ی آلفا شده است. این بسیار قابل توجه است زیرا به این معنی است که بازی برای اولین بار از ابتدا تا انتها قابل‌ بازی می‌باشد.

البته این به این معنی نیست که توسعه‌ی بازی به پایان رسیده‌ است. هنوز مقدار عظیمی از توسعه‌ی بازی باقی مانده است. آقای “دومینیک مَتیوز” (Dominic Matthews) از اعضای تیم Ninja Theory توضیحات خود درباره‌ی روند توسعه‌ی بازی را اینگونه شروع کرد: “برخی از بخش‌های بازی همانگونه که در ابتدا تصورش را می‌کردیم به نظر می‌رسند و حسی که می‌خواستیم را منتقل می‌کنند و در عوض برخی از بخش‌های آن هنوز به صورت یک مرحله‌ی ابتدایی ساخته شده است. چیزی که مهم است این می‌باشد که همه‌ی مناطق بازی جایگذاری شده‌اند و طراحی آنها به صراحت مشخص شده است. ما در حال حاضر همه‌ی صحنه‌های اجرایی بازی را ضبط کرده‌ایم و این صحنه‌ها در حال طی کردن روند جایگذاری در بازی هستند. ما همه‌ی صداهایی که در سفر شما همراهتان خواهد بود را به گونه‌ای ضبط کرده‌ایم تا زمانی که آنرا در هدفون خود بشنوید، قادر خواهید بود مکان آن صدا را در فضای سه‌بعدیِ اطراف خود تشخیص دهید.”

او ادامه داد: “همه‌ی قابلیت‌های گیم‌پلی بازی درون آن قرار گرفته‌ و بهبود یافته‌اند. سیستم مبارزات ما تکمیل شده است و در حال حاضر در مرحله‌ی تست نهایی قرار دارد و تجربه‌های معمایی ما — بر اساس آموخته‌های ما از بیماری روانی و جنون — آماده هستند و در مرحله‌ی نهایی بهبودِ هنری قرار دارند. چشم‌انداز ما از حرکات Senua در حال تحقق یافتن است. ما با ضبط کردن صدها انیمیشنِ قراردادی در اجرا، سعی کرده‌ایم که حرکات و عکس‌العمل‌های او در هر موقعیتی واقع‌گرایانه باشند. و بالاخره باید بگویم که بیشتر موسیقی بازی تکمیل شده است و در حال ترکیب شدن با صداگذاری و جلوه‌های صوتی Hellblade می‌باشد.”

او درباره‌ی مراحل آینده‌ی توسعه گفت: “دو سال تلاش سخت توسط تیم Hellblade بالاخره در حال نتیجه دادن است و ما آماده‌ایم تا به مرحله‌ی بعدی یعنی Beta وارد شویم. این جایی است که ما می‌توانیم تمرکزمان را بر روی تجربه‌ی بازیکنان قرار دهیم و قدم به قدم بازی را مشاهده کنیم و در این راه آنها را بهبود دهیم و ظاهر و حسی که بازی به مخاطب وارد می‌کند را به حد عالی برسانیم. این مرحله‌ای است که ما جزئیات کوچک زیادی را به بازی اضافه می‌کنیم تا تفاوتی آشکار ایجاد کنیم. بعد از مرحله‌ی Beta، ما به مرحله‌ی پایانی توسعه‌ی Hellblade قدم خواهیم گذاشت که همه‌ی باگ‌های باقی‌مانده را تعمیر خواهیم کرد و از اجرای بازی بصورت بهینه بر روی Playstation اطمینان حاصل می‌کنیم و آماده می‌شویم برای عرضه‌ی بازی. ما کارهای زیادی را رو‌به‌روی خود داریم و تیم ما همه‌ی تلاش خود را می‌کند تا Hellblade به یک عنوان خاص تبدیل شود. ما خیلی هیجان زده‌ هستیم که بازی را در ادامه‌ی سال با شما به اشتراک بگذاریم و منتظر آپدیت‌های بیشتری از طرف ما در این راه باقی‌مانده تا عرضه‌ی بازی باشید.”

 

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *