خانه ورزش اخبار ورزش مدعیان آقای گلی در غیاب طارمی؛ انحصار پرسپولیسی

مدعیان آقای گلی در غیاب طارمی؛ انحصار پرسپولیسی

0

مدعیان آقای گلی در غیاب طارمی؛ انحصار پرسپولیسی

محرومیت ۴ ماهه مهاجم پرسپولیس حکم یک فرصت طلایی بود برای کسب کفش طلا. همه آنهایی که طارمی را به عنوان یک مانع مقابل خود می‌دیدند فرصت داشتند تا خودی نشان داده و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. اتفاقی که با گذشت ۵ هفته و نیمی از دوران محرومیت طارمی همچنان نیفتاده است. گویا با رفتن این بازیکن موتور گلزنی لیگ هم نیم‌سوز شده و دیگر کسی نیست که با سرعت در جدول گلزنان حرکت کند. رقیبان طارمی در این دو ماه غیبت او چه کار کرده‌اند؟

مرتصی تبریزی تنها یک گل به سایپا زد. قاضی عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشت و در این ۵هفته با زدن سه گل توانست خودش را به صدر جدول گلزنان برساند. آل کثیر ۲ گل و عباس‌زاده هم ۲ گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

نکته جالب در این میان اما حضور یک مدعی جدید است. یک مدعی از تیم طارمی. اگر بخواهیم جدول گلزنان در این دو ماه اخیر را در نظر بگیریم صدرنشین آن کسی نیست جز علی علیپور. بازیکنی که با ۴ گل زده هم جای خالی طارمی را در پرسپولیس پرکرده و هم جای خالی گل را در بازی‌های لیگ برتر.

او بازیکنی است که بهترین استفاده را از غیبت طارمی برده است و با ۶ گل در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد. نام طارمی هم در کنار عباس‌زاده در میان ۴ گله‌ها قرار دارد و جالب است که شاید تا زمان بازگشت او جدول گلزنان با این روند تغییر چندانی نکند و حتی خود طارمی بتواند باز هم به صدر برسد! اگر مهاجمان لیگ کاری نکنند با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر باز هم یک مدعی جدی آقای گلی خواهد داشت و او کسی نخواهد بود جز همان همیشگی، مهدی طارمی.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *