خانه ورزش اخبار ورزش موزس: بابت این فرصت، خودم را مدیون کونته می دانم

موزس: بابت این فرصت، خودم را مدیون کونته می دانم

0

ویکتور موزس جزو شگفتی های ترکیب این فصل چلسی محسوب می شد، این هافبک ۲۶ ساله بعد از سه سال حضور قرضی در تیم های مختلف، در این فصل تحت نظر کونته توانست در ترکیب اصلی چلسی خودنمایی کند. حالا در آستانه فینال جام حذفی انگلیس، موزس درباره این مسابقه و شرایطش در ترکیب آبی های لندن صحبت کرده است:

در این فصل سرمربی جدیدی به تیم آمد که آماده بود تا به هر بازیکن فرصت بازی بدهد، او به من هم این فرصت را داد و من از آن استفاده کردم. خوشحالم که در ترکیب تیم قرار گرفتم و خودم را نشان دادم، حالا می خواهم همچنان پیشرفت کنم و به مسیر رو به جلو ادامه دهم. این پست جدیدی برای من است و همچنان در حال خو گرفتن بیشتر با آن هستم. اکنون بیش از هر زمان دیگری با تمرکز کامل به زمین می روم و از فوتبال بازی کردن لذت می برم. هر چه بیشتر بازی کنید، تجربه بیشتری کسب می کنید و این فصل برای من خیلی خوب بوده است.

کسب قهرمانی جام حذفی، دستاوردی بزرگ است، فشاری را برای این مسابقه حس نمی کنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم. تصورمان این است که به اندازه کافی خوب هستیم تا آرسنال را شکست دهیم. ولی این بازی آسانی نخواهد بود. اما به دنبال کسب دوگانه هستیم.

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *