خانه بازی موسیقی متن بازی‌: ICO

موسیقی متن بازی‌: ICO

0

بازی ICO عنوانی اکشن ماجراجویی است که توسط Team Ico و زیر نظر آقای Fumito Ueda توسعه یافته و در سال 2001 توسط کمپانی Sony Computer Entertainment به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 2 عرضه شد. این بازی در ابتدا برای عرضه بر روی کنسول PlayStation 1 برنامه ریزی شده بود، ولی به دلیل طولانی شدن پروسه بازی تا 4 سال، در نهایت برای کنسول نسل بعدی سونی عرضه شد. بازیکن در نقش پسری جوانی با نام Ico قرار می گرفت که با دو شاخ متولد شده که از افراد دهکده اش آن را به عنوان نشانه ای نحس می دانند. برای همین، او در یک قلعه زندانی می شود. در طی گشت و گذار های Ico در قلعه، او با Yorda، دختر ملکه ی قلعه، آشنا می شود. ملکه سعی دارد تا از دخترش برای زیاد کردن طول عمر خود استفاده کند و برای همین، Ico تصمیم می گیرد تا با Yorda از قلعه فرار کند. این بازی بعد از عرضه به موفقیت خارق العاده ای دست یافت و حتی از آن به عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ نیز یاد می شود. همچنین این بازی توانست تا از لحاظ گرافیکی نیز تحولی در صنعت بازی ها ایجاد کند و بسیاری از ویژگی های گرافیکی این عنوان، نظیر تکنیک های Soft Light و Bloom Lighting در بسیاری از بازی های دیگر استفاده شدند. موسیقی متن این عنوان توسط Michiru Oshima و Koichi Yamazaki و Mitsukuni Murayama ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت خانم Michiru Oshima: خانم Michiru Oshima یک آهنگساز ژاپنی هستند که در شانزدهم مارچ سال 1961 در شهر ناگاساکی (Nagasakii) متولد شدند. ایشان تا به حال وظیفه آهنگسازی بسیاری از مجموعه های تلویزیونی، فیلم های سینمایی، انیمه ها و بازی های ویدئویی را بر عهده داشته اند که از میان آنها می توان به برخی فیلم های سری گودزیلا، انیمه Full Metal Alchemist و بازی های The Legend of Zelda: Twilight Princess و ICO و Suikoden اشاره کرد.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 16 موسیقی ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 70.099 مگابایت)

~ICO ~Melody In The Mist

آهنگسازان: Michiru Oshima – Koichi Yamazaki – Mitsukuni Murayama

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Impression

Beginning

ICO – You Were There

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *