خانه ورزش اخبار ورزش وثوق احمدی: تغییر مسئول TMS باشگاه استقلال خوزستان باعث قفل رمز ورود این تیم شده است

وثوق احمدی: تغییر مسئول TMS باشگاه استقلال خوزستان باعث قفل رمز ورود این تیم شده است

0

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: تغییر مسئول TMS باشگاه استقلال خوزستان طی ایمیلی به فیفا اعلام شده، به همین خاطر رمز عبور قبلی این باشگاه قفل شده است و آنها نمی‌توانند مدارک بازیکنان جدید را ثبت کنند.

عبدالله ویسی در نشست خبری هفته سوم لیگ برتر از بسته بودن سیستم TMS باشگاه استقلال خوزستان برای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی این باشگاه خبر داد و ابراز گلایه کرد که همین مسئله این شائبه را به وجود آورد که شاید استقلال خوزستان هم همانند تراکتورسازی و استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

روزبه وثوق احمدی در مورد این مشکل گفت: ظاهراً مسئول بخش بین‌الملل و کسی که مسئولیت TMS را برعهده داشت در استقلال خوزستان تغییر کرده و این مسئله به فیفا اعلام شده است، به همین خاطر از سوی فیفا رمز عبور قبلی قفل شده تا مسئول جدید معرفی شود.

وی در مورد اینکه آیا مشکلی بابت محرومیت استقلال خوزستان وجود دارد عنوان کرد: همان‌طور که گفتم بعد از صحبت‌هایی که با مسئول بین‌الملل فدراسیون داشتم، این مسئله مطرح شده و با توجه به اینکه ایمیلی مبنی بر عدم همکاری با مسئول TMS قبلی باشگاه به فیفا ارسال شده، آنها رمز ورود را قفل کرده‌اند تا فرد جدید معرفی شود.

مسئول تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال در رابطه با اینکه آیا استقلال خوزستان مشکل پرونده شکایتی دارند، تصریح کرد: استقلال خوزستان سه پرونده دارد که دو پرونده در دست بررسی است و در مورد یک پرونده رأی صادر شده که استقلال خوزستان درخواست تجدیدنظر کرده و هنوز تا به این لحظه هیچ رأیی برای اجرا در جریان نباشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *