خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: انتقال نیمار باید باعث نگرانی بارسلونا در خصوص رقم فسخ قرارداد مسی بشود

کلوپ: انتقال نیمار باید باعث نگرانی بارسلونا در خصوص رقم فسخ قرارداد مسی بشود

0

پاریسن ژرمن با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو برای نیمار باعث شد تا این بازیکن به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شود تا یورگن کلوپ اعتقاد داشته باشد که رقم فسخ قرارداد مسی که ۳۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است نیز ممکن است روزی شکسته شود. او در مصاجبه با DAZN در این خصوص گفت:

خیلی ساده است، تا پیش از این پرداخت چنین رقمی غیر ممکن به نظر می رسید اما حالا وقتی به لیست رقم فسخ قرارداد بازیکنان بارسا نگاه می کنید متوجه می شوید نام مسی با ۳۰۰ میلیون یورو در مقابل شما قرار دارد. تا حدود یک ماه پیش به نظر می رسید پرداخت چنین رقمی غیر ممکن است اما حالا همه چیز ممکن خواهد بود. چنین ارقامی به صورت تصادفی برای بازیکنان مورد نظر قرار می گیرد اما در حال حاضر به نظر می رسد ممکن است چنین رقمی برای خرید مسی نیز پرداخت شود.

با توجه به قوانین یوفا بارسا و لالیگا به این انتقال شکایت کرده اند چرا که اعتقاد دارند پاریسی ها با این انتقال قوانین فیر پلی مالی را زیر پا گذاشته اند:

فکر نمی کنم این حق وجود داشته باشد، چنین تصمیماتی باید در سطوح بالاتری گرفته شود و در حال حاضر نیمار بازیکن پاریسن ژرمن است. مشخصا قوانین مشخصی باید وجود داشته باشد. باشگاه های بزرگ باید تصمیم بگیرند که چه محدودیتی برای بازیکن خود در نظر بگیرند.

پاریسی ها با به خدمت گرفتن نیمار می خواهند بار دیگر قهرمان لیگ ۱ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا بشوند اما کلوپ اعتقاد دارد باشگاه ها تنها با خرید بازیکن نمی توانند به قهرمانی برسند:

فوتبال را دوست دارم چرا که با کمک به هم باعث می شوید قوی تر شوید. یک تیم را هدایت می کنید و حضور یک ستاره در تیم شما و یک ستاره در تیم رقیب باعث می شود که هر دو ستاره حاضر در زمین برای بهتر بودن تلاش کنند. این چیزی است که بخاطرش ورزش را دوست دارم. این قهرمانان که همواره شنیده می شود یکی بهتر از دیگری است. با این وجود فکر نمی کنم نیمار نیز اینچنین فکر کند، آن ها قرارداد نیمار را قطعی کرده اند اما باید منتظر مسابقات فصل آینده بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *