خانه ورزش اخبار ورزش گلزن جدید پرسپولیس؛ 107 روز انتظار

گلزن جدید پرسپولیس؛ 107 روز انتظار

0

گلزن جدید پرسپولیس؛ 107 روز انتظار

ثبات مهمترین خصوصیت تیم برانکوست. همانقدر که ترکیب پرسپولیس پیش از بازی قابل پیش بینی است، وظایف و نام گلزنان و گل‌سازهای تیم را هم می‌توان پیش بینی کرد. همه بازیکنانی که در این فصل برای پرسپولیس شانس گلزنی داشتند، در همان هفته‌های اول دروازه حریفان این تیم را باز کردند و ۱۰۷ طول کشید تا یک گلزن جدید، به لیست این تیم اضافه شود.

علی علیپور، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده، اولین بازیکنانی بودند که با گلزنی در سوپرجام، در فهرست گلزنان پرسپولیس قرار گرفتند. هفته اول لیگ، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده هم برای پرسپولیس گل زدند. گادوین منشا و کمال کامیابی‌نیا در هفته دوم و مهدی طارمی در هفته سوم، آخرین بازیکنانی بودند که نام‌شان به گلزنان پرسپولیس اضافه شد و پس از آن، همه گل‌ها در اختیار این چند نفر باقی ماند.

بجز بیرانوند و رادوشوویچ که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کنند، بشار رسن، سیامک نعمتی، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی و شایان مصلح، بازیکنانی بودند که دقایق زیادی برای پرسپولیس به میدان رفتند اما گل نزدند. احمد نوراللهی هم با وجود بازی در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست در بین گلزنان پرسپولیس قرار بگیرد تا اینکه مصلح، بعد بیشتر از ۱۰۰ روز این طلسم را شکست و نهمین گلزن فصل پرسپولیس شد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *