خانه ورزش اخبار ورزش آخرین اخبار از رقابت های جام سبز هرات باستان

آخرین اخبار از رقابت های جام سبز هرات باستان

0
رئیس فدراسیون فوتبال هرات میگوید، این رقابت ها که در آن دو تیم از کشور ایران حضور دارند، به مناسبت اولین سالگرد مصنوعی شدن چمن ورزشگاه فوتبال هرات، تحت نام ( جام سبز هرات باستان ) برگزار خواهد شد.
هرات سال گذشته توسط برنامه های انکشافی فدراسیون فوتبال افغانستان و حمایت مالی پروژه ( گل ) فیفا، صاحب چمن معیاری فوتبال از نوع مصنوعی شد. حالا قرار است نخستین دوره رقابت های فوتبال جام سبز هرات باستان به همین مناسبت در این شهر برگزار گردد.
در این رقابت ها، تیم های فوتبال سرخ پوشان و صرافان از هرات، اردو از کابل، منتخب شهر قندهار و تیم های یاران تایباد و منتخب تربت جام کشور ایران حضور خواهند داشت.
دو تیم سرخ پوشان و صرافان نیز از یک ماه گذشته به صورت منظم تمرینات خود را برای حضور در تورنمنت آغاز کرده اند. سرخ پوشان و صرافان دو تیم قدرتمند و صاحب نام فوتبال هرات هستند که از شانس بالایی برای قهرمانی در این مسابقات برخودار هستند. هر دو تیم برای حضور قدرتمند در این مسابقات بازیکنان جدید و سرشناسی را جذب کرده اند.
سرخ پوشان که سال گذشته در رقابت با صرافان دستش از دو جام لیگ برتر و حذفی کوتاه ماند، در این مسابقات با جذب چند بازیکن ملی پوش از کابل و استخدام الیاس منوچهر به عنوان سرمربی، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این مسابقات است.
تیم فوتبال اردو نماینده پاینخت افغانستان روز گذشته وارد هرات شده است و تا کنون دو جلسه تمرینی نیز در استادیوم هرات برگزار کرده است. در ترکیب تیم فوتبال اردوی کابل، چندین بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی را دارند نیز دیده میشود.
تیم فوتبال منتخب قندهار نیز فردا برای شرکت در این جام وارد هرات خواهد شد. قرار است دو تیم ایرانی، یاران تایباد و منتخب تربت جام نیز فردا ویزای رسمی کشور افغانستان را از سرکنسلگری افغانستان در مشهد دریافت کنند و روز سه شنبه وارد هرات شوند.
رقابت های جام سبز هرات باستان، روز سه شنبه قرعه کشی خواهد شد و ۶ تیم در دو گروه ۳ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. نشست خبری سرمربیان تیم ها نیز سه شنبه بعد از ظهر در فدراسیون فوتبال هرات برگزار خواهد شد.
این رقابت ها روز چهارشنبه ۱۳ ثور، مطابق با ۳ می با مراسم افتتاحیه و حضور تمامی تیم ها آغاز خواهد شد.
 برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *