خانه ورزش اخبار ورزش آخرین وضعیت بایرن مونیخ در نقل و انتقالات؛ مذاکرات جدی و پیشرفته با سانچز و تولیسو

آخرین وضعیت بایرن مونیخ در نقل و انتقالات؛ مذاکرات جدی و پیشرفته با سانچز و تولیسو

0

بعد از نهایی کردن انتقال سرج نبری ۲۱ ساله، مسئولان بایرن مونیخ تلاش های خود برای جذب دیگر اهداف مشخص شده را از سر گرفته اند. سرج نبری با مبلغی نامشخص به بایرن مونیخ پیوست و قراردادی ۳ ساله با این باشگاه امضا کرده است. رسانه های آلمان می گویند که بایرن مونیخ قصد دارد نبری را به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار کند که هوفنهایم برای این امر در اولویت قرار دارد.

از سویی دیگر مذاکرات بایرن مونیخ با کونتن تولیسو جدی تر شده و پس از توافقات نهایی با این بازیکن اکنون مذاکرات با باشگاه لیون ادامه دارد. بایرن مونیخ پیشنهادی ۳۵ + ۱۵ میلیون یورویی برای این هافبک ۲۲ ساله ارائه داده که هنوز مورد موافقت باشگاه فرانسوی قرار نگرفته است.

دیگر بازیکنی که در این روزها به شدت به بایرن مونیخ لینک می شود الکسیس سانچز هافبک-مهاجم شیلیایی آرسنال است. رقابت اصلی برای جذب سانچز بین سه باشگاه پی اس جی، منچستر سیتی و بایرن مونیخ است و گویا مسئولان بایرن مونیخ بسته ای ۱۰۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن در نظر گرفته اند. بایرن مونیخ قصد دارد برای جذب سانچز پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی به توپچی ها ارائه دهد و طی یک قرارداد ۴ ساله ۶۰ میلیون یورو دستمزد به این بازیکن پرداخت کند. در همین حال گفته می شود سانچز درخواست دستمزد نجومی ۲۳ میلیون یورویی را کرده و حاضر نیست این مبلغ را کاهش دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *