خانه ورزش اخبار ورزش آذری: بنسون اعتماد به‌نفس زیادی داشت، در بازی‌های آینده جبران می‌کند

آذری: بنسون اعتماد به‌نفس زیادی داشت، در بازی‌های آینده جبران می‌کند

0

به نقل از تسنیم، سعید آذری در خصوص شکست ذوب‌آهن مقابل العین با وجود برتری این تیم در آمار اظهار داشت: به هر حال این خاصیت فوتبال است و این مسئله نیز تفاوت ویژه بین تیم ما و تیم‌هایی است که از موقعیت‌های خود استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: در خیلی از نقاط جهان نیز اتفاقی که شب گذشته (دوشنبه) برای ما افتاد به وقوع می‌پیوندد و این موضوع نیز جزیی از روح فوتبال است. وقتی در فوتبال از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورید یا فوتبال به شما می‌دهد بهره نمی‌ببرید، فوتبال شما را تنبیه می‌کند. همین اتفاق برای پرسپولیس مقابل الریان قطر افتاد و با وجودی که پرسپولیس بازی زیبایی به نمایش گذاشت اما تنها موفق به کسب یک امتیاز شد.

آذری یادآور شد: با دیدن بازی شب گذشته، دیدار پرسپولیس و الریان برای من تداعی شد و ما نیز مانند پرسپولیس با وجودی که پنالتی به دست آوریم، بهترین موقعیت‌ها را داشتیم و فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم اما با دریافت گل اول آب سردی برپیکره تیم ما ریخته شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تمجید از بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت: با وجود این شکست باید از بچه‌ها، کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم و همچنان به مبارزه در لیگ قهرمانان آسیا ادامه می‌دهیم و با اتفاقی که شب گذشته در تاشکند افتاد، هنوز سرنوشت‌مان در دستان خودمان قرار دارد. بنیادکار که ما در دو دیدار رفت و برگشت آن را شکست دادیم، شب گذشته از سد الاهلی عربستان گذشت و این باعث می‌شود مبارزه خود را ادامه دهیم و به آینده امیدوار باشیم.

آذری در خصوص از دست رفتن پنالتی جری بنسون و تاثیر آن در نتیجه بازی گفت: بازیکنانی مانند جری بنسون که خودشان را در فضایی قدرتمند می‌بینند و حس اعتماد به نفس کافی دارند همیشه در چنین موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند. بنسون همیشه ضربات پنالتی خود را خوب می‌زند و این موضوع را با پنالتی قدرتمندی که در دقیقه ۱۲۰ دیدار با تراکتورسازی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی زد به خوبی نشان داد.

وی افزود: اعتماد به نفس بازیکنانی که در پست شماره ۹ بازی می‌کنند این حس را به آنها می‌دهد در هر شرایطی هر طور به توپ ضربه بزنند تبدیل به گل خواهد شد. از دست رفتن این پنالتی چیزی از ارزش‌های بنسون کم نخواهد کرد و نباید این نکته را فراموش کرد مهاجمانی که در فوتبال ایران بازی می‌کنند سه برابر پولی که ما جذب او کردیم را دریافت می‌کنند. بنسون همیشه برای ما تاثیرگذار بوده و در مسابقات بعدی این اتفاق را جبران می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل پرسپولیس و تاثیر شکست مقابل العین در این بازی عنوان کرد: احساس می‌کنم همه بازی‌ها شرایط خاص خودش را دارند. بارسلونا با همه ستارگان مغلوب یوونتوس شد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما همین تیم چند روز بعد در لیگ اسپانیا موفق به برتری در ال‌کلاسیکو شد.

آذری گفت: ممکن است اثرات پیروزی کوتاه‌مدت‌تر باشد و باخت از لحاظ روحی و روانی در حیطه روانشناسی اثر طولانی مدت‌تری را داشته باشد اما مطمئن باشید با تمام توان به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت و با این تیم مبارزه می‌کنیم و مهم این است در بازی‌های پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *