آقای «شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida)، رییس استودیوهای جهانی شرکت سونی، اعلام کرد که تا به این لحظه بارها IP جدید استودیوی ساکر پانچ را (که برای اولین بار در سال 2015 به آن اشاره شد) بازی کرده است.

هرچند کنفرانس خبری E3 2017 شرکت سونی مراسم چندان بدی نبود، اما طرفداران متوجه شدند که برخی از استودیوهای کلیدی این شرکت در آن حضور پیدا نکرده‌اند. یکی از این استودیوها، «ساکر پانچ» (Sucker Punch) بود که بازی Infamous: Second Son را برای کنسول پلی استیشن 4 (در اوایل عرضه این کنسول نسل هشتمی) منتشر کرد؛ گفته می‌شود که از سال 2015 در حال ساخت IP جدیدی است.

آقای شوهی یوشیدا برای اولین بار 2 سال پیش به این بازی اشاره کرد و اکنون در مصاحبه جدیدی اعلام کرده است که چندین بار موفق شده است این بازی انحصاری جدید استودیوی ساکر پانچ را تجربه کند.

جالب است بدانید که با توجه با قابل بازی بودن این IP جدید، به نظر می‌رسد که به زودی و در مراسم‌های آینده‌ای که شرکت سونی برگزار خواهد کرد، شاهد رونمایی کاملی از آن باشیم. بازیکنان بسیار زیادی از عناوین گذشته این استودیو لذت برده‌اند و منتظر هستند بازی جدید آن‌ که یک IP جدید نیز به شمار می‌رود را تجربه کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *