خانه ورزش اخبار ورزش آلونسو: به نظر نمی رسد که محدودیتی برای پیشرفت رئال مادرید وجود داشته باشد

آلونسو: به نظر نمی رسد که محدودیتی برای پیشرفت رئال مادرید وجود داشته باشد

0

به گزارش Marca، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ که در تابستان امسال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، به سؤالات زیر پاسخ داد.

در مورد چه مسائلی صحبت شد؟

مسائلی مربوط به بازی، از جمله اینکه فوتبال به کجا می رود، چه چیز هایی می توان به این بازی اضافه کرد و چه تأثیراتی خواهد داشت. نظر ما را در مورد بسیاری موضوع ها از جمله تعویض ها، کمک داور ویدئویی،… و خیلی چیز های دیگر پرسیدند.

اگر قبلاً بارسلونا در دنیای فوتبال پیشتاز بود، آیا به نظر شما حالا رئال مادرید نقطه مرجع دنیای فوتبال است؟

قطعاً همینطور است. مسلماً آنها در حال حاضر در دنیای فوتبال پیشتاز هستند. اگر به نحوه بازی آنها طی ۴ سال اخیر نگاه کنیم و اینکه تیم چگونه است، قطعاً می بینیم که از هر لحاظ در اروپا و جهان نقطه مرجع هستند. هرگز نمی دانید که تا کجا می توان پیش رفت اما به نظر می رسد که اوضاع آنها بسیار خوب است. زین الدین زیدان جایگاه خود را به شکلی فوق العاده و با شایستگی به دست آورده و همه چیز را به خوبی مدیریت می کند. او قهرمان لالیگا شد که باشگاه چند سالی در کسب آن ناکام بود و با شایستگی قهرمان شد. مسیر آنها بسیار خوب است.

چرخه ها به طور طبیعی مقایسه می شوند و بحث در مورد ۶ دوره گذشته لیگ قهرمانان وجود دارد…

آنها طی ۴ سال اخیر ۳ بار قهرمان اروپا شده اند… که بد نیست. تمام جامعه مادریدیستا ها بسیار هیجان زده اند و حس می کنند که حتی می توانند بیشتر از این ها قهرمان شوند.

آیا فتح ۶ عنوان قهرمانی در یک فصل ممکن است؟

پیچیده است اما غیرممکن نیست. می توانند این کار را بکنند.

اما به قرعه ها و عملکرد گرت بیل و کریم بنزما که این روز ها در ورزشگاه هو می شوند نیز بستگی دارد…

آنها بازیکنانی در بالاترین سطح هستند و هیچ شکی در توانایی های آنها نیست. فصل بسیار طولانی است. تازه در هفته دوم هستیم. هیچ تردیدی در مورد کریم، بیل یا هر بازیکن دیگری ندارم چون همگی نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

آنها تا چه مدت می توانند بر دنیای فوتبال تسلط داشته باشند؟

سایر تیم ها تلاش می کنند که فاصله را با رئال مادرید کم کنند اما در حال حاضر رئال مادرید نسبت به بقیه در سطح بالاتری قرار دارد و با بازیکنان جوان، روند پیشرفت آنها متوقف نخواهد شد.

آیا روند روزمره باشگاه را دنبال می کنید؟

مسلماً بله.

نظر شما در مورد ظهور مارکو آسنسیو چیست؟

او به طور طبیعی اوضاع را کنترل می کند. سرخیو و سایر بچه ها خیلی به او کمک خواهند کرد. کم کم نقش مهم تری به او سپرده خواهد شد. رشد کردن به زمان نیاز دارد و باید دوره جوانی خود را ادامه دهد. هر روز مهم است اما او با جست و خیز رشد می کند.

حتی در مورد شانس او برای فتح توپ طلا صحبت می شود…

نباید خیلی نگران این بحث ها شد.

آیا تصور می کنید که در آینده ای نزدیک وارد دنیای مربیگری شوید؟

فعلاً اینجا هستم و یاد می گیرم و از دور به فوتبال نگاه می کنم و از زمان خود بهره می برم.

چه برنامه هایی برای آینده خود دارید؟

باید ببینم. حالا از فرصت خود برای دوری از بازی ها استفاده می کنم، هرچند روزی مربی خواهم شد و بعد از آن خواهیم دید که کجا به پایان می رسم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *