خانه ورزش اخبار ورزش آلکاسر: تا ثانیه های پایانی مقابل یوونتوس تلاش خواهیم کرد

آلکاسر: تا ثانیه های پایانی مقابل یوونتوس تلاش خواهیم کرد

0

پاکو آلکاسر بار دیگر به عنوان بازیکن ثابت برای بارسلونا به میدان رفت و موفق شد یکی از گل های بارسلونا را به ثمر برساند و نمایش خوبی از خود نشان دهد. او پس از این دیدار با امیدواری از دیدار برگشت بارسلونا و یوونتوس صحبت کرد و گفت:

بازگشت مقابل پاریسن ژرمن بسیار  پیچیده بود، در آن دیدار نیاز به ۴ گل داشتیم و در دیدار پیش رو به ۳ گل احتیاج داریم. با این وجود تا ثانیه های پایانی این دیدار تلاش خواهیم کرد تا نتیجه بازی را برگردانیم.

آلکاسر در ادامه در خصوص رابطه اش با لوییز انریکه افزود:

لوچو مربی است و او تصمیمات مورد نظر را اعمال می کند، همچنین او ۱۱ نفر مورد نظرش را معرفی می کند، ما باید نظرات او را انجام دهیم و سعی کنیم همواره در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

در ادامه آلکاسر در خصوص دیدار بارسلونا و سوسیه داد افزود:

پس از اینکه گل سوم را به ثمر رساندیم فکر می کردیم کار حریف تمام شده است و باید در ادامه به دنبال گل های بیشتر باشیم. اما یک ارسال در عمق باعث شد نتیجه بار دیگر نزدیک شود، با این حال نکته مهمی که وجود دارد این است که موفق شدیم ۳ امتیاز  این دیدار را به دست آوریم. سوسیه داد تیمی است که به خوبی می داند چگونه پرس کند و بازی خودش را بر حریف دیکته کند. می دانستیم دیدار آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

آلکاسر بار دیگر برای بارسلونا گلزنی کرد تا انتقادات موجود را به خوبی پاسخ دهد، او در خصوص عملکردی که در این دیدار داشت افزود:

کاری که به عنوان بازیکن باید انجام بدهم این است که در شرایط خوبی قرار داشته باشم تا هرجا که مربی خواست بتوانم به میدان بروم و برای تیم سودمند باشم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *