خانه ورزش اخبار ورزش آلگری: بارسلونا تا فردا هم نمی توانست به ما گل بزند؛ باز هم باید پیشرفت کنیم

آلگری: بارسلونا تا فردا هم نمی توانست به ما گل بزند؛ باز هم باید پیشرفت کنیم

0

ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی بدون گل یوونتوس مقابل بارسلونا در دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان که منجر به صعود تیمش شد ضمن تمجید از شاگردانش تاکید کرد یوونتوس برای قهرمانی در اروپا همچنان باید پیشرفت کند.

آلگری پس از بازی به نقل سایت رسمی یوفا به خبرنگاران گفت:

باید از این بازیکنان به خاطر عملکردشان در این فصل تمجید کرد. ما قدم رو به جلویی برداشتیم. شایسته صعود مقابل یک تیم بزرگ بودیم. در دفاع خیلی خوب کار کردیم اما با دادن پاس های اشتباه نتوانستیم از ضد حملات استفاده کنیم. بارسا فشار زیادی به ما وارد کرد اما در نهایت قدم بزرگی به سوی فینال کاردیف برداشتیم.

ناکامی بارسلونا در گلزنی در دو بازی رفت و برگشت تقریبا بی سابقه است. بازیکنان ما باید درک کنند که می توانند بهتر از این هم کار کردند تا آرام آرام پیشرفت کنیم. می توانیم هیجان زده باشیم اما نباید خودمان را گم کنیم. از فردا باید روی سری آ تمرکز کنیم.

ما باید موقع پاسکاری آرام تر و شاداب تر عمل می کردیم اما بارسا در نیوکمپ تیم کاملا متفاوتی است. آن ها توپ را با سرعت بالایی به گردش در می آورند و تنها یک تیم بزرگ یوونتوس می توانست امشب صعود کند. از عملکرد تیم خوشحالم اما نکته کلیدی این است که باز هم پیشرفت کنیم. همه بازیکنان امشب استثنایی بودند و پس از ورود بارزالی بنظر می رسید حتی اگر ۲۴ ساعت هم بازی کنیم باز گلی دریافت نخواهیم کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *