خانه ورزش اخبار ورزش آلگری: صعود بارسلونا برای سایر تیم ها خوشایند نیست؛ خسته نیستیم

آلگری: صعود بارسلونا برای سایر تیم ها خوشایند نیست؛ خسته نیستیم

0

بارسلونا موفق شد بزرگتری بازگشت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند و شکست ۴-۰ را با برد ۶-۱ جبران کند. ۳ گل این تیم از دقیقه ۸۸ به بعد به ثمر رسید، موضوعی که آلگری اعلام کرد باید در کتاب رکوردهای جهان به ثبت برسد. با این حال او در ادامه افزود حضور بارسا در مرحله بعد این مسابقات برای سایر تیم ها خوشایند نخواهد بود:

با تمام احترامی که برای پاریسن ژرمن قائلم، حضور بارسلونا در مرحله بعد مسابقات برای سایر تیم ها منجمله خود ما خوشایند نیست، البته باید برای صعود به این مرحله یک دیدار دشوار را مقابل پورتو پشت سر بگذاریم و نمی توانیم از حالا خودمان را در مرحله بعد این مسابقات متصور شویم. اتفاقی که در پاریس رخ داد اتفاقی نیست که هرساله یا هر ۵ سال یک بار تکرار شود. با این حال با این بازگشت با شکوه، بارسلونا توانایی بالایی برای قهرمانی در این مسابقات از خود نشان داد. بعد از ظهر بی نظیری برای فوتبال بود که اطمینان دارم قطعا سال ها در خاطره ها خواهد ماند چرا که هیچ تیمی موفق نشده است شکست ۴-۰ را جبران کند. کار آسانی نبود، بازی بسیار نزدیک و دشواری بود و از نظر تاکتیکی بارسلونا آن بارسلونایی نبود که همیشه دیده بودیم. با این حال فوتبال جذاب و عجیبی بود، به همین دلیل است که هیچ کس نمی تواند فوتبال را پیش بینی کند.

آلگری همچنین ضمن اشاره به بازگشت بارسلونا به این دیدار به بازیکنان یووه در خصوص دیدار برگشت این تیم مقابل پورتو اخطار کرد:

این بازی به ما یاد آوری می کند که سه شنبه در دیداری به میدان می رویم که در دیدار رفت تنها ۲ گل برتری در آن به دست آوردیم و همچنین در سری آ  تنها ۸ امتیاز اختلاف با سایر رقبا داریم، پس بنابراین هنوز هیچ چیز تمام نشده است. باید در هر دیدار با تمرکز به میدان برویم و از نمی توانیم برای چند ماه آینده برنامه ریزی نکنیم و خود را قهرمان سری آ بدایم.

آلگری در ادامه در خصوص وضعیت یووه پیش از دیدار با میلان افزود:

از نظر روحی و فیزیکی در وضعیت خوبی هستیم، فراموش نکنیم که قبل از دیدار مقابل اودینزه در ۱۰ دیدار پشت سر هم به پیروزی رسیده ایم. مقابل تیم های قدرتمندی چون میلان، ناپولی و ساسولو در کوپا ایتالیا به برتری رسیدیم و پورتو را در خانه حریف شکست دادیم، علاوه بر آن اینتر، لاتزیو و فیورنتینا را در سری آ شکست دادیم. در دوره حساسی قرار داشتیم که موفق شدیم عکس العمل خوبی از خود در این دوره نشان دهیم. ممکن است در یک بازی شرایط آرمانی را نداشته باشیم ولی این بدان معنا نیست که خسته هستیم، در حال حاضر از هر نظر در وضعیت خوبی قرار داریم. در دیدار مقابل اودینزه بازی خوبی ارائه ندادیم و این مسئله ای طبیعی نیست، دیدارهای مهمی وجود دارد که باید در خانه ۳ امتیاز را به دست آوریم هرچند که ممکن است با نمایشی ضعیف موفق به کسب این امتیازها باشیم. با این حال نمی توانیم در همه ۳۸ بازی فصل شرایطی یکسان و خوب داشته باشیم. دیدارهایی وجود دارند که ممکن است بازی ضعیفی ارائه دهیم اما باید به پیروزی برسیم. تساوی را پذیرفته ایم اما هنوز ۱۱ دیدار دیگر باقی مانده است. هنوز هیچ چیز در سری آ مشخص نخواهد بود.

وی همچنین در خصوص دیدار مقابل میلان افزود:

دیدار سختی مقابل میلان خواهیم داشت. آن ها سریع، تکنیکی و قدرتمند هستند. همیشه دیدارهای یوونتوس و میلان جذاب خواهند بود و این اختلاف امتیاز موجود نیز نمی تواند از حساسیت های این دیدار بکاهد. با این حال پیروزی در این دیدار به معنای نزدیک شدن یک گام دیگر برای فتح اسکودتو خواهد بود.

در حالیکه کیلینی به دلیل مصدومیت از همراهی یووه محروم خواهد بود، بن عطیه شرایط بازی در خط دفاعی را در کنار بونوچی به دست آورده است، آلگری در ادامه در این خصوص افزود:

بونوچی به میدان خواهد رفت و باید از بین روگانی، بن عطیه و بارزالی بازیکن مناسبی برای تشکیل خط دفاعی انتخاب کنیم هرچند که شانس بن عطیه برای حضور در این دیدار بیشتر خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *