خانه ورزش اخبار ورزش آلی: ترک تاتنهام؟ هر چیزی در فوتبال ممکن است؛ پوچتینو مثل پدرم است

آلی: ترک تاتنهام؟ هر چیزی در فوتبال ممکن است؛ پوچتینو مثل پدرم است

0

دله آلی ۲۱ ساله که در دو فصل اخیر لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ شناخته شده در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده سعی می کند از فوتبالش لذت ببرد و به اینکه در آینده ممکن است چه اتفاقی رخ دهد فکر نمی کند.

آلی که مورد توجه منچسترسیتی و رئال مادرید قرار دارد به Sky Sports گفته:

چه در آینده به تیم دیگری بروم و یا در تاتنهام بازنشسته شوم مهم است که از فوتبالم لذت ببرم. فکر می کنم مهم است که خیلی به اتفاقاتی که ممکن است در آینده رخ دهد فکر نکنم. در فوتبال هر لحظه امکان وقوع هر چیزی وجود دارد. فعلا از حضور در تاتنهام لذت می برم. کسی نمی داند در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

هافبک انگلیسی تاتنهام درباره مائوریسیو پوچتینو گفت:

پوچتینو انسانی پر شور و مربی باورنکردنی است. هیچ کدام از بازیکنان نمی توانند حرف بدی درباره او بزنند. او مثل پدر ما است. پوچتینو بدون در نظر گرفتن جایگاه و شهرت بازیکن ترسی از نیمکت نشین کردن بازیکنانش ندارد و همه به این خاطر به او احترام می گذارند. برای حضور در ترکیب تیم او باید تلاش زیادی بکنید.

آلی درباره ناکامی تاتنهام در کسب جام در این فصل گفت:

وضعیت عجیبی است. از اینکه به جامی نرسیدیم ناامید هستیم اما در عین حال نباید فراموش کنیم به عنوان یک تیم چه عملکرد خوبی در این فصل داشتیم. ما نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم اما پس از شکست مقابل وستهم خیلی ها همه چیز را فراموش کردند. همه از فصل پیش که پس از هفته ها رقابت با لستر در نهایت حتی دوم هم نشدیم درس گرفتیم. باید فصل را با قدرت تمام کنیم.

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *