خانه ورزش اخبار ورزش آمار خوب استقلال با شفر؛ بدون گل‌خورده در جریان بازی

آمار خوب استقلال با شفر؛ بدون گل‌خورده در جریان بازی

0

آمار خوب استقلال با شفر؛ بدون گل‌خورده در جریان بازی

استقلال در لیگ این فصل ۹ گل خورده است که فقط یکی از این گل‌ها سهم وینفرد شفر بوده است. بازی با نفت تهران سومین مسابقه‌ای بود که شفر در لیگ برتر هدایت استقلال را به عهده داشت. دیداری که باز هم استقلال گلی نخورد و یک کلین‌شیت دیگر به نام حسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال ثبت شد. استقلال یک گل در دربی خورده بود و در بازی با فولاد که نخستین حضور شفر روی نیمکت استقلال بود، این تیم کلین‌شیت کرده بود. ثبت دو کلین‌شیت در سه مسابقه آمار خوبی است که آبی‌ها با شفر به آن رسیدند. یعنی به استقلالِ شفر فقط علی علیپور گل زد. که آن هم گل از روی نقطه پنالتی بوده و نه در جریان بازی.

استقلال در این سه هفته با تیم‌هایی بازی داشت که در این فصل آمار بدی هم در گلزنی نداشتند. پرسپولیسبا یک بازی کمتر، فقط یک گل کمتر از پدیده زده و اگر در بازی عقب افتاده‌اش گلی بزند، صدرنشین جدول گلزنان می‌شود. فولاد ششمین تیم در گل‌زدن است و نفت تهران بحران‌زده هم بیشتر از خود استقلال، استقلال‌خوزستان و گسترش‌فولاد گل زده است.

هر چند که دست شفر برای انتخاب گزینه‌های دفاع وسط خالی است و این سرمربی اجبارا به روزبه چشمیبازی می‌دهد که در این پست نامطمئن است، ولی فعلا توانستند آمار گل‌های خورده‌شان را کاهش دهند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *