اگر هنوز اطلاعات چندانی از عنوان Uncharted: The Lost Legacy ندارید، پیشنهاد می‌کنیم پرسش و پاسخ زیر را مطالعه بفرمایید تا به جواب اکثر سوالات خود پیرامون این بازی برسید.

Uncharted: The Lost Legacy چه عنوانی است؟

Uncharted: The Lost Legacy یک بازی ماجراجویی جدید از سری Uncharted می‌باشد که استودیو ناتی‌داگ در حال توسعه‌ی آن می‌باشد. The Lost Legacy اولین بازی در تاریخ سری Uncharted می‌باشد که پروتاگونیست (شخصیت اصلی) جدیدی را به بازیکنان معرفی می‌کند: “کلویی فرِیزر”… “کلویی” اولین بار در بازی Uncharted 2 و سپس Uncharted 3 حضور پیدا کرد. او هم اکنون به Lost Legacy بازگشته تا در کشور هندوستان برای پیدا کردن عتیقه‌ای به نام “عاجِ گانیش” به ماجراجویی بپردازد. برای مخفی کردن و دور نگه داشتن این عتیقه از دست شورشیان ظالم، او از سرباز مزدوری به نام “نادین راس” درخواست کمک و همراهی می‌کند. شخصیت “نادین” برای اولین بار در بازی Uncharted 4 معرفی شد.

آیا این بازی یک DLC برای Uncharted 4 محسوب می‌شود؟

خیر. Uncharted: The Lost Legacy یک تجربه‌ی واقعی از سری Uncharted را ارائه می‌دهد و داستان مستقل، شخصیت‌ها، مجموعه عناصر و گیم‌پلی متمایز خود را خواهد داشت. همانند Uncharted 4، این بازی هم بصورت دیجیتالی و هم بصورت فیزیکی منتشر خواهد شد.

آیا برای اجرای Uncharted: The Lost Legacy لزوما باید Uncharted 4 را هم داشته باشم؟

خیر. Uncharted: The Lost Legacy یک بازی جدا و مستقل است. برای دانلود کردن یا اجرای این بازی هیچ نیازی به Uncharted 4 نیست.

این بازی چقدر قیمت دارد و دقیقا در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ 31 مرداد سال جاری در منطقه آمریکای شمالی با قیمت 39.99 دلار و 1 شهریور در منطقه اروپا با قیمت‌ 39.99 یورو بصورت انحصاری برای پلتفرم PS4 عرضه خواهد شد.

آیا این بازی دارای تروفی خواهد بود؟

بله. The Lost Legacy کالکشن خود از تروفی‌های پلی‌استیشن را خواهد داشت. که شامل تروفی پلاتینیوم نیز می‌شود.

آیا بازی دارای بخش چندنفره خواهد بود؟

The Lost Legacy دارای بخش دسترسی به محتوای چندنفره‌ی Uncharted 4 خواهد بود که شامل بخش‌های چندنفره رقابتی، مد Survival و تمامی آپدیت‌ها و DLC هایی می‌شود که از زمان لانچ Uncharted 4 عرضه شدند. که برای تجربه‌ی این بخش‌های آنلاین نیاز به عضویت در PS Plus دارید.

اگر Uncharted 4 Digital Deluxe Edition را خریداری کرده باشم، آیا می‌توانم به Uncharted: The Lost Legacy دسترسی داشته باشم؟

بله. اگر شما Uncharted 4 Digital Deluxe Edition (که شامل Triple Pack بازی می‌شود) را خریداری کرده‌اید، در تاریخ 31 مردادماه می‌توانید بصورت دیجیتالی Uncharted: The Lost Legacy را دانلود کنید.

اگر Triple Pack یا Explorer’s Pack بازی Uncharted 4 را خریداری کرده باشم، آیا می‌توانم به Uncharted: The Lost Legacy دسترسی داشته باشم؟

بله. اگر Triple Pack یا Explorer’s Pack بازی Uncharted 4 را خریداری کرده باشید (چه بصورت خرید جداگانه چه با خرید نسخه Digital Deluxe Edition)، در تاریخ 31 مردادماه می‌توانید بصورت دیجیتالی Uncharted: The Lost Legacy را دانلود کنید

چگونه بفهمم که آیا هنوز نسخه Digital Deluxe Edition یا پک‌های بازی را در اختیار دارم یا خیر؟

بوسیله مرورگر یا PS4 خود به صفحه خرید Uncharted: The Lost Legacy در PlayStation Store مراجعه کنید. اگر نسخه Digital Deluxe Edition ، Triple Pack یا Explorer’s Pack را قبلا خریداری کرده باشید، صفحه مورد نظر به شما اطلاع می‌دهد که این بازی برای خرید در دسترس نیست و شما را متوجه می‌سازد که قبل از این نسخه‌Digital Deluxe Edition یا پک‌های بازی را در اختیار دارید.

آیا می‌توانم هم‌اکنون Triple Pack یا Explorer’s Pack را خریداری کنم؟

خیر. فروش Triple Pack و Explorer’s Pack در دسامبر 2016 متوقف شد و هم‌اکنون در دسترس نیست.

اگر نسخه Digital Deluxe Edition، Triple Pack یا Explorer’s Pack را در اختیار داشته باشم، آیا به بازی Jak and Daxter: The Precursor Legacy دسترسی خواهم داشت یا خیر؟

بازی Jak and Daxter: The Precursor Legacy فقط برای کسانی در دسترس خواهد بود که بازی Uncharted: The Lost Legacy را پیش‌خرید کنند. این بازی برای دارندگان Digital Deluxe Edition، Triple Pack یا Explorer’s Pack در دسترس نخواهد بود.

چگونه تم بازی Uncharted: The Lost Legacy را برای PS4 دریافت کنم؟

تم Uncharted: The Lost Legacy صرفا برای کسانی در دسترس می‌باشد که بازی را از طریق PlayStation Store پیش‌خرید کنند.

پاداش‌های پیش‌خرید بازی را در چه تاریخی و چگونه دریافت خواهم کرد؟

کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند عنوان Jak and Daxter: The Precursor Legacy را در تاریخ 31 مردادماه دریافت خواهند کرد. همچنین اگر در PS Store بازی را پیش‌خرید کرده‌اید، بعد از چک کردن پیش‌خرید خود، می‌توانید تم مربوطه را پس از دانلود در قسمت Settings> Themes پیدا کنید.

اگر نسخه Libertalia Collector’s Edition بازی Uncharted 4 را خریداری کرده باشم، آیا Uncharted: The Lost Legacy را دریافت خواهم کرد؟

 خیر. نسخه Libertalia Collector’s Edition شامل بازی Uncharted: The Lost Legacy نمی‌شود.

آیا می‌توانم تم بازی را بصورت جداگانه دریافت کنم؟

در حال حاضر این تم فقط برای کسانی در دسترس است که بازی را از طریق PS Store پیش‌خرید کنند.

آیا این بازی بصورت فیزیکی (دیسکی) عرضه خواهد شد؟

بله. Uncharted: The Lost Legacy هم بصورت فیزیکی و هم بصورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

آیا بخش چندنفره‌ی Uncharted: The Lost Legacy از بخش چندنفره Uncharted 4 جدا خواهد بود؟

هر دو بازی از یک بخش چندنفره مشترک استفاده خواهند کرد. در هر دو بازی یک جامعه مشترک برای بازیکنان پیش‌بینی شده و صرف نظر از اینکه دوستانتان کدام یک از این بازی‌ها را داشته باشند می‌توانید با آن‌ها بازی کنید.

آیا بخش Survival mode در بازی Uncharted: The Lost Legacy وجود خواهد داشت؟

بله. همانند بخش چندنفره، بازیکنان از یک بخش Survival mode مشترک استفاده خواهند کرد و به تمام محتوای Survival که در Uncharted 4 وجود دارد دسترسی خواهند داشت و می توانند از طریق هر دو بازی بخش Survival mode را با هم تجربه کنند.

اگر من قبلا از بخش چندنفره Uncharted 4 استفاده می‌کردم و در آینده بخواهم از بخش چندنفره The Lost Legacy استفاده کنم، آیا پروفایلم، Loadoutها و عملکردم به آن بازی منتقل خواهد شد؟

بله. تمامی پیشرفت‌ها، Unlockها و Loadoutها بدون هیچ کم و کاستی از Uncharted 4 به The Lost Legacy منتقل خواهد شد.

آیا DLCهای بخش چندنفره‌ای را که برای بازی Uncharted 4 خریداری کردم، می توانم در The Lost Legacy هم استفاده کنم؟

هر نوع باندل یا آیتمی را که برای بخش چندنفره Uncharted 4 خریداری کرده‌اید،‌ می‌توانید در The Lost Legacy هم استفاده کنید.

آیا The Lost Legacy از طریق یکی از گزینه‌های منوی اصلی Uncharted 4 در دسترس خواهد بود؟ (همانند The Last of Us Left Behind)

خیر. بازی Uncharted: The Lost Legacy یک عنوان منحصر بفرد است و از طریق منوی اصلی PS4 در دسترس خواهد بود.

آیا Uncharted: The Lost Legacy دارای بخش Photo Mode می‌باشد؟

بله. یک بخش Photo Mode شبیه به چیزی که در Uncharted 4 وجود داشت در بازی پیش‌بینی شده.

چگونه در هنگام عرضه به Uncharted: The Lost Legacy دسترسی پیدا کنم؟

کسانی که از طریق PS Store بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند بازی را هنگامی که دسترسی ایجاد شد از طریق Library خود پریلود و دانلود کنند. که این دسترسی از 31 مردادماه آغاز خواهد شد. همچنین در این روز می‌توانید از طریق خرده‌فروشی‌ها نیز اقدام به خرید کنید.

آیا Uncharted: The Lost Legacy از PS4 Pro پشتیبانی خواهد کرد؟

Uncharted: The Lost Legacy در PS4 pro گرافیکی بهبود یافته خواهد داشت که شامل رنگ‌بندی HDR و رزولوشن 4K داینامیک نیز خواهد بود.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *