به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot اگر شما نیز از کاربران تست‌کننده (preview program) کنسول Xbox One هستید بهتر است که بدانید آپدیت جدید این کنسول منتظر شما می‌باشد، زیرا به تازگی Microsoft اعلام کرده است که آپدیت جدید به صورت آلفا با ورژن “1705.170505-1900” در اختیار کاربران تست‌کننده قرار گرفته است.

یکی از بخش‌هایی که با این آپدیت بهبود پیدا می‌کند “مرتب سازی بر اساس حروف الفبا” می‌باشد، زیرا در گذشته زمانی که شما این گزینه را انتخاب می‌کردید برنامه‌ها بر اساس “آخرین استفاده‌ شده‌ها” و “آخرین بروز رسانی شده‌ها” منظم می‌شدند و حال این آپدیت قرار است این مشکل را برطرف کند، یکی دیگر از مشکلاتی که با این آپدیت حل می‌شود مربوط به بازی‌های حذف شده‌ای است که حتی بعد از حذف نیز هنوز در بین بازی‌ها قرار داشتند.

در ادامه با لیست کامل تغییراتی که به زودی با این آپدیت اعمال می‌شوند همراه باشید، اما بهتره است که بدانید این تغییرات فعلا در اختیار عموم قرار نمی‌گیرد و تنها کاربران تست‌کننده می‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

یکی از برترین ویژگی‌ها و سرویس‌هایی که به زودی به صورت کامل به Xbox One می‌آید سرویس “Xbox Game Pass” می‌باشد، عملکرد این سرویس مشابه اشتراک‌های Netflix می‌باشد و شما با پرداخت ماهانه 10 دلار می‌توانید به حدود 100 عنوان (شامل عناوین کنسول Xbox One و عناوین کنسول Xbox 360) به صورت محدود دسترسی پیدا کنید.

تغیرات مربوط به بازی‌ها و برنامه ها‌:

  • حل مشکلات مربوط به “مرتب سازی بر اساس حروف الفبا”.
  • حل مشکلات مربوط به قرار گرفتن برنامه‌های در حال نصب بین برنامه‌های دیگر
  • حل مشکلات مربوط به نمایش عناوین پاک شده بین بازی‌های موجود.

رفع برخی مشکلات خاص و متفرقه:

  • این آپدیت نیز همانند هر آپدیت دیگری علاوه بر رفع مشکلات اصلی، برخی از مشکلات کوچک را رفع می‌کند که همین امر باعث بهبود عمل کرد سیستم و کنسول می‌شود.

رفع مشکلات مربوط به “تورنومنت‌ها” (Tournaments):

  • برخی از مشکلات مربوط به این بخش که باعث ایجاد اختلال در مشارکت کاربران می‌شد با این‌ آپدیت رفع می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *