خانه ورزش اخبار ورزش اتلتیکو مادرید ۱ – ۰ ایبار؛ تثبیت جایگاه سوم برای روخی بلانکو

اتلتیکو مادرید ۱ – ۰ ایبار؛ تثبیت جایگاه سوم برای روخی بلانکو

0

تیم اتلتیکو مادرید موفق شد با کسب پیروزی ۱-۰ خانگی مقابل ایبار شمار امتیازات خود را به عدد ۷۴ رسانده و اختلاف با سویا چهارم جدولی را به ۵ امتیاز افزایش دهند.

نیمه اول این دیدار با تساوی ۰-۰ به پایان رسید و در آغاز نیمه دوم، دیگو سیمئونه فرناندو تورس را به جای نیکولاس گایتان به بازی فرستاد. در حالیکه سویا با تساوی این هفته، شانس کسب رتبه سوم را تا حدودی از دست داده بود، اتلتیکو برای حفظ جایگاه خود، نیاز به سه امتیاز خانگی داشت و در نهایت در دقیقه ‘۶۹ توسط سائول نیگز به گل اول دست یافت.

سیمئونه در ادامه کاراسکو را از بازی بیرون کشید و تیاگو را به میدان فرستاد تا برای حفظ نتیجه تلاش کنند. روخی بلانکو چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در همین ورزشگاه میزبان رئال مادرید خواهد بود که در دیدار رفت شکست سنگین ۳-۰ را متحمل شده است.

دقیقه ‘۶۹ (۱-۰)(سائول): حرکت گودین از سمت چپ و ارسال زمینی او، با حرکت بدون توپ بازیکن اتلتیکو همراه شد و داخل قوس محوطه مقابل پای سائول قرار گرفت تا با یک شوت زمینی و دقیق توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

دقیقه ‘۱+۹۰: دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای اتلتیکو بعد از دریافت کارت زرد اول در دقیقه ‘۸۹، لحظاتی بعد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *