خانه ورزش اخبار ورزش اتلتیکو مادرید ۰ – ۱ ویارئال؛ مجازات سخت اتلتی در شب فرصت سوزی مهاجمین روخی بلانکو

اتلتیکو مادرید ۰ – ۱ ویارئال؛ مجازات سخت اتلتی در شب فرصت سوزی مهاجمین روخی بلانکو

0

دو تیم اتلتیکو مادرید و ویارئال در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اتلتی برای حفظ جایگاه سوم در لالیگا و ویارئال برای افزایش امید هایش برای رسیدن به لیگ اروپا نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند.

اتلتی که برای کسب پیروزی پا به این دیدار گذاشته بود خیلی زود مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و می توانست در دقیقه ۱۲ روی ارسال کوریا برای گریزمان به گل برسد اما درخشش دروازه بان مانع گلزنی این بازیکن فرانسوی شد.

دقیقه ۳۲: پاس کوکه با برخورد به مدافعین به صورت اتفاقی به گریزمان رسید، ضربه والی این بازیکن به خوبی روی پاهایش جفت و جور نشد، ضربه او پس از برخورد به مدافعین حریف مقابل گایتان قرار گرفت، این بازیکن ضربه خود را روانه دروازه کرد اما دروازه بان توپ را از نزدیکی تیرک دروازه دور کرد تا خطری جدی از دروازه ویارئال عبور کند.

اتلتی در ادامه باز هم به حملات خود ادامه داد، این تیم توسط گریزمان و کوریا موقعیت هایی را از دست داد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی ۰-۰ به پایان برسد.

اتلتی در نیمه دوم نیز بر حملات خود ادامه داد و می توانست خیلی زود به گل برسد.

دقیقه ۵۴: پاس در عمق تماشایی گریزمان گایتان را در موقعیتی فوق العاده قرار داد اما پیش از این که این توپ به گایتان برسد آندرس فرناندز با خروج از دروازه مانع گلزنی این بازیکن شد.

در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار ویارئال اندکی به خود آمد و موقعیت هایی را روی دروازه اتلتی خلق کرد اما مدافعین مستحکم این تیم و همچنین اوبلاک سدی بودند تا این تیم موفق به گلزنی نشود.

دقیقه ۷۴: ارسال زیبای فلیپه لوییز موقعیتی استثنایی را در اختیار تورس قرار داد، این بازیکن از نزدیک دروازه ضربه سرش را روانه دروازه کرد اما این ضربه با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: باکامبو از غلفت مدافعین اتلتی استفاده کرد و از سمت راست محوطه جریمه وارد محوطه شد، ارسال عرضی او برای سوریانو این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد تا تیم میهمان در کمال ناباوری به گل برتری دست یابد.

در ادامه اتلتی هرچه زد به در بسته خورد تا در نهایت ایت دیدار در حالی به پایان برسد که اتلتی موقعیت های بی شمار گلزنی داشت اما موفق نشد از آن ها استفاده کند و در نهایت یکی از معدود موقعیت های تیم میهمان گل برتری را برای این تیم به ارمغان آورد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *