خانه ورزش اخبار ورزش اتلتیکو مادرید ۱-۰ رئال بتیس؛ پیروزی خفیف اتلتی در دیداری پر برخورد

اتلتیکو مادرید ۱-۰ رئال بتیس؛ پیروزی خفیف اتلتی در دیداری پر برخورد

0

دو تیم از هفته هجدهم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال بتیس در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اتلتی با توجه به شرایطی که در جدول دارد شدیدا به دنبال پیروزی در این دیدار بود. شاگردان ال چولو که در دیدار میانه هفته خود به سختی موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری شدند به مصاف تیم چهاردهم جدول رفتند که با ۲۱ امتیاز شرایط سختی در جدول لالیگا دارد.

اتلتیکو مادرید: مویا – ورسالشکو – ساویچ – گودین – فلیپه لوییز – کوکه – گابی – نیگوئز – گایتان – گریزمان – تورس

رئال بتیس: آدان – پیچینی – دونک – پزیا – کارلوس – دورمیسی – مارتین – براساناک – کابایوس – کاسترو – آلگریا

 

اتلتیکو مادرید مطابق انتظار این دیدار را هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به نتیجه برسد.

دقیقه ۸: ارسال ورسالشکو از سمت راست با برخورد به مدافعین بتیس تغییر جهت داد و موقعیت مناسبی را در اختیار گایتان قرار داد و او موفق شد نخستین گل این دیدار را به راحتی به ثمر برساند.

در ادامه اتلتی سعی کرد تا با حفظ توپ نتیجه این دیدار را به سود خود به پایان ببرد هرچند که در این بین هر دو تیم نیز موفق شدند به موقعیت‌هایی دست پیدا کنند.

دقیقه ۳۴: پاس‌های کوتاه پر تعداد بازیکنان اتلتی در خط دفاعی با اشتباه ساویچ همراه شد، روبن کاسترو موفق شد توپ را بدزدد و موقعیت مناسبی بدست آورد اما ضربه او توس مویا مهار شد تا اتلتی همچنان با برتری ۱-۰ از حریف پیش باشد.

دقیقه ۴۲: حرکت انفرادی پیچینی در سمت راست خط دفاع اتلتی او را در موقعیت سانتر قرار داد، ارسال او با برخورد به چند بازیکن مقابل خوناس قرار گرفت اما او تحت فشار مدافعین حریف موفق نشد ضربه خوبی را روانه دروازه کند و مویا برای مهار این توپ کار دشواری نداشت.

اتلتی با گل دقایق ابتدایی که به ثمر رساند سعی در مدیریت کردن بازی داشت با این حال بتیس نیز موفق نشد از موقعیت‌های خود استفاده کند تا در نهایت دو تیم با حساب ۱-۰ به سود تیم میزبان به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار با حملات بتیس آغاز شد، این تیم در تلاش بود تا هرچه زودتر به این دیدار بازگردد اما مدافعین اتلتی مانع این اتفاق شدند، شاگردان ال چولو سعی کردند با مدیریت این دیدار شرایط این دیدار را به سود خود تغییر دهند. با این حال بازیکنان بتیس توانایی ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه حریف را نداشت تا در نیمه دوم این دیدار شاهد دیداری سرد و ساکن باشیم.

دقیقه ۶۶: در معدود موقعیت هایی که در نیمه دوم شاهد بودیم، روبن کاسترو از پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او که می‌رفت به گل تساوی تبدیل شود با عکس العمل زیبای مویا از زیر طاق دروازه خارج شد.

اتلتی تمایلی به حملات متعدد روی دروازه حریف نداشت و بتیس نیز توانایی ایجاد موقعیت نداشت، علاوه بر این‌ها این دیدار در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد و دو تیم با ارائه بازی خشن شرایط را برای داور دشوار کردند. در نهایت اتلتی موفق شد با ارائه دیداری حساب شده و حفظ توپ در نیمه دوم این دیدار را به سود خود به پایان ببرد. شاگردان ال چولو نیاز مبرم به این پیروزی داشتند و از هر راهی که می توانستند به این برد دست یافتند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *