“ایجی انوما” (Eiji Aonuma) ، تهیه‌کننده بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اخیرا اعلام کرد که به احتمال زیاد این آخرین باری نخواهد بود که شاهد انتشار عنوانی از سری The Legend of Zelda هستیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot، “آنوما” طی مصاحبه‌ای با IGN گفت :”من موفق نشده‌ام از تمام قابلیت‌های Switch در Breath of the Wild استفاده کنم…. این احتمال وجود دارد که نسخه دیگری از Zelda نیز برای کنسول Nintendo Switch ساخته شود.

وقتی پرسیده شد که نسخه بعدی این سری چه تفاوت‌هایی با Breath of Wild خواهد داشت، وی پاسخ داد:

“من فکر می‌کنم که عناصر اصلی هسته گیم‌پلی سری Zelda همچنان چیزی شبیه به نسخه‌های پیشین باشد. شخصیت اصلی بازی به مانند دیگر شخصیت‌هایی که در ظول مسیر خود با آن‌ها برخورد خواهید داشت، توسعه پیدا می‌کند و اینگونه با توسعه‌ی شخصیت‌‌‌‌ها، چیز‌های جدید‌ی را یاد خواهید گرفت. با این حساب فکر می‌کنم بتوانیم همه‌ی ویژگی‌های پیشین را در بازی قرار دهیم و سپس با چیز‌هایی که در ذهنمان داریم به گسترش بازی بپردازیم.

“آنوما” پیش از این هم اعلام کرده بود که نسخه بعدی The Legend of Zelda ممکن است بر روی بخش چندنفره تمرکز کند. اگر به یاد داشته باشید، اخرین نسخه از این فرنچایز یعنی The Legend of Zelda: Tri Force Heroes نیز بر پایه قسمت جند‌نفره بنا شده بود و شما می‌توانستید با هم‌تیمی‌هایتان که توسط هوش‌مصتوعی هدایت می‌شدند به بازی بپردازید گرچه این نسخه نتوانست توفیق چندانی داشته باشد.

در پایان شایان به ذکر است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ 3 مارس ( مصادف با 13 اسفند) برای پلتفرم‌های تینتندو سوییچ و Wii U منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *