خانه ورزش اخبار ورزش اخبار و حواشی مسابقه دورتموند ۴ – ۰ بنفیکا؛ هت تریک اوبامیانگ و صعود شیرین زنبورها

اخبار و حواشی مسابقه دورتموند ۴ – ۰ بنفیکا؛ هت تریک اوبامیانگ و صعود شیرین زنبورها

0

دورتموند که در بازی رفت در زمین بنفیکا ۱-۰ مغلوب این تیم شده بود برای جبران این نتیجه و صعود به جمع ۸ تیم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به بازی برگشت چشم داشت و در پایان شاگردان توماس توخل توانستند با ارائه یک بازی برتر با نتیجه ۴-۰ نماینده پرتغال را شکست دهند راهی مرحله بعدی رقابت ها شوند.

مشاهده خلاصه بازی

نیمه اول با برتری دورتموند همراه بود و اوبامیانگ خیلی زود توانست دروازه ادرسون را باز کند. بعد از این گل بازیکنان دورتموند توانستند تا پایان نیمه بازی بهتری را نسبت به تیم میهمان انجام دهند و چند بار دیگر هم دروازه بنفیکا با خطر جدی تهدید شد اما نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به نفع دورتموند خاتمه یافت. در نیمه اول بازیکنان بنفیکا چند بار روی ضد حملات و ضربات آزاد دروازه بورکی را تهدید کرد.

نیمه دوم برای بنفیکا بهتر آغاز شد و این تیم نزدیک بود گل خورده را جبران کند اما ضربه پیتزی به مدافعین دروتموند برخورد کرد و به کرنر رفت. بعد از این صحنه دوباره دورتموند جریان بازی را در دست گرفت و تا دقیقه ۶۰ ضمن زدن دو گل چند بار دیگر به صورت جدی دروازه ادرسون را تهدید کردند. بعد از زدن گل سوم بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان دورتموند بیشتر سعی در حفظ جریان بازی داشتند. دقیقه ۸۲ دورتموند تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت اما ضربه سر مارک بارترا به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد، اما دقایقی بعد اوبامیانگ موفق شد گل سوم خود در این بازی را به ثمر برساند و خیال هوداران دورتموند بابت صعود راحت شود.


شرح گل ها

 پیر امریک اوبامیانگ (دقیقه ۴): کرنر ارسالی دمبله از سمت راست با اثر گذاری پولیشیچ در تیرک ۱، در تیرک دورتر و مقابل دروازه به اوبامیانگ رسید و او با ضربه سر به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

 کریستین پولیشیچ (دقیقه ۵۹): پاس عمقی خوب پیژچک درون محوطه به پولیشیچ رسید و او در مصاف تک به تک با ضربه چیپ به زیبایی گل دوم دورتموند را به ثمر رساند.

 پیر امریک اوبامیانگ (دقیقه ۶۱): ارسال خوب اشملتسر به دهانه دروازه با ضربه اوبامیانگ تبدیل به گل سوم زرد و مشکی پوشان شد.

 پیر امریک اوبامیانگ (دقیقه ۸۵): ارسال زمینی و دقیق اریک دورم از سمت راست مقابل دروازه به اوبامیانگ رسید و دروازه خالی ادرسون به راحتی برای با چهارم باز شد.


ترکیب دو تیم 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *