خانه ورزش اخبار ورزش ادعای تلگراف؛ بایرن مونیخ در حال تدارک پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی برای سانچز

ادعای تلگراف؛ بایرن مونیخ در حال تدارک پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی برای سانچز

0

الکسیس سانچز هافبک-مهاجم ۲۸ ساله آرسنال تبدیل به گزینه اول بایرن مونیخ از سوی رسانه های انگلیس شده است. سانچز در مصاحبه با اسکای عنوان کرده که تابستان درباره آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد و در عین حال گفته از شرایط تیم در فصل جاری راضی نیست و نتایج کسب شده او را نا امید کرده است. قرارداد کنونی سانچز تابستان ۲۰۱۸ به اتمام می رسد و در صورتی که او قراردادش را تمدید کند و آرسنال هم تمایلی به از دست دادن این بازیکن نداشته باشد او تابستان ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک می کند.

نشریه تلگراف مدعی شده که بایرن مونیخ می خواهد پیشنهادی ۵۵ میلیون پوندی (۶۵ میلیون یورو) برای جذب سانچز ارائه کند و این رقم را با توجه به باقی ماندن یک سال از قرارداد این بازیکن، بسیار بالا عنوان کرده است. منچستر سیتی، پاریسن ژرمن، یوونتوس و چلسی هم دیگر تیم های علاقه مند به سانچز هستند اما گفته می شود بایرن مونیخ شانس بالاتری برای جذب این بازیکن دارد و می خواهند قبل از تابستان توافقات اولیه با او را انجام دهند.

آرسنال اکنون در لیگ برتر انگلیس جایگاه مناسبی ندارد و احتمال کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای آن ها به حداقل رسیده است و به همین دلیل دو ستاره اصلی این تیم (سانچز و اوزیل) تمایل دارند تا در تابستان این باشگاه را ترک کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *