خانه ورزش اخبار ورزش اسمالینگ: شکست ۴-۰ مقابل چلسی تکرار نخواهد شد

اسمالینگ: شکست ۴-۰ مقابل چلسی تکرار نخواهد شد

0

منچستریونایتد در حالی دوشنبه شب در جام حذفی انگلیس میهمان چلسی در استمفوردبریج است که تیم مورینیو در بازی رفت لیگ برتر مقابل آبی های لندن با نتیجه سنگین ۴-۰ شکست خورد و حالا شیاطین سرخ کار سختی در بازی حذفی پیش رو دارند، اما اسمالینگ مطمئن است که آن باخت دیگر این بار تکرار نمی شود. اسمالینگ در مورد رویارویی با چلسی چنین گفته است:

چلسی در این فصل باثبات ترین تیم لیگ برتر بوده و قطعاً شایسته حضور در صدر جدول لیگ برتر است. اما ما هم روند خوبی را در بازی های اخیر داشته ایم و می خواهیم به این روند خوب ادامه دهیم، قطعاً چیزهای بیشتری نسبت به آن چیزی که در بازی رفت لیگ برتر دیدید، از ما مشاهده خواهید کرد.

فکر می کنم همه ما از بازی رفت لیگ برتر چیزهای زیادی را فراگرفتیم و این مسابقه نه تنها از این لحاط حائز اهمیت است بلکه بحث یک جام دیگر هم پیش می آید. دفاع کردن از عنوان قهرمانی در جام حذفی، کار آسانی نیست و می دانم که تیم های زیادی موفق به این کار نشده اند. اما قطعاً این اتفاقی خوشایند می تواند برای ما باشد. اکنون در مرحله یک چهارم نهایی هستیم و فاصله زیادی با فتح جام نداریم، می دانیم که اگر بازی خوب مان را انجام دهیم، می توانیم باز هم به فینال برسیم.

برنامه نود

  • منچستریونایتد آماده فروش اسمالینگ

    با حضور ویکتور لیندلوف در منچستریونایتد، حالا مورینیو در مرکز خط دفاع، بایی، اسمالینگ، جون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *