به تازگی کارگردان عنوان Final Fantasy XV یعنی آقای “هاجیمه تاباتا” (Hajime Tabata) در مصاحبه‌ای با USGamer اطلاعات جدیدی از این عنوان را منتشر کرده.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot آقای تاباتا اعلام کرده که طرفداران این بازی تجربه فوق‌العاده‌ای را پیش رو خواهند داشت. همچنین وی گفته است که افرادی که به مکانیک‌های گیم‌پلی عناوین قدیمی تر این سری عادت کرده‌اند ممکن است در ابتدا در برقراری رابطه با این بسته‌‌ی الحاقی دچار مشکل شوند، اما به زودی به آن عادت خواهند کرد. از جمله ویژگی‌های این بسته‌ی الحاقی جدید این است که به شما اجازه می‌دهد نه تنها اطلاعات بیشتری از کاراکتر های Gladiolus، Ignis، Prompto به دست آورید، بلکه بتوانید در کالبد آن‌ها به بازی بپردازید.

علاوه بر این DLC که باید آن را تهیه کنید، بازی تعدادی آپدیت رایگان نیز دریافت خواهد کرد که قرار است بسیاری از عناصر آن را ارتقا بخشند و برخی از مشکلات فنی را برطرف کنند. یکی از بخش‌هایی که این آپدیت ها تمرکز بالایی بر روی آن خواهند داشت، Chapter 13 خواهد بود که قرار است تغییرات بسیاری در آن ایجاد شود.

در این مصاحبه همچنین از آقای تاباتا درباره شخصیت مورد علاقه‌اش در بین 4 شخصیت اصلی پرسیده شده بود که وی با خنده این‌گونه جواب داد: “برای من انتخاب چنین شخصتی خیلی سخت است، ما تمم تلاشمان را کردیم که هر کدام از این چهار نفر قابل درک و واقعی به نظر برسند و هر کدام از آن ها به نظر من بسیار عالی هستند، من همه‌شان را به یک اندازه دوست دارم و حس میکنم بدون یکدیگر کامل نیستند.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *